Jedna za vožnju, druga za frustraciju: Koliko saobraćajnih traka ima ulica Koševo?

/ Komentari (22)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Stop

Pa mora se u Žeks, kladionicu, Mlinar,....

MRKI

Pa evo ti isto u Asima Ferhatovica od Gasprom pumpe pa sve do raskrsnice Bolnička ista situacija nigdje decki u plavom

Jogi

Šta ako bi se koristile obje trake, pa onda OPET pri kraju ulice ti isti taksisiti blokiraju tu istu traku u dužini od 500m.....i opet blokade....a ljudi se moraju i negdje parkirati, oni koji stanuju tu, oni koji završavaju neke poslove, pustite ba više narod da diše....

Bobi

Policajca s kamerom zadužiti da uvodi red i zaradiće svoje dvije plate.

Moraju, ali

Šta ako bi se koristile obje trake, pa onda OPET pri kraju ulice ti isti taksisiti blokiraju tu istu traku u dužini od 500m.....i opet blokade....a ljudi se moraju i negdje parkirati, oni koji stanuju tu, oni koji završavaju neke poslove, pustite ba više narod da diše.... ka Jogi Moraju KS i Općina napraviti uslove za parking, napraviti podzemne parkinge, pa eto Hastahana, Pozoriste, Koševo ulica kod skole, skenderija, Vrbanja, Ciglanski tunel.... mogu nabrajti do sutra. Ali ne prave se ti podzemni parkinzi, nego se ostavlja da se stoka od naroda snalazi kako zna i umije. Totalna anarhija

Majk

Da. Treba praviti podzemne garaže i to uz neko simbolično plaćanje ili mjesecno plaćanje sinbolično. Međutim, moramo priznati da mi Sarajlijice volimo sebi "na balkon" barkirati i tik ispred vrata, ne daj bože malo prohodati i skinuti škembe sa trbušine

Jah

I sta boce nervozni? U skladu sa zakonom- jednosmjerna ulica sa dvije kolovozne trake, pri čemu se jedna može koristiti za zaustavljanje i parkiranje

Pitam za druga

I sta boce nervozni? U skladu sa zakonom- jednosmjerna ulica sa dvije kolovozne trake, pri čemu se jedna može koristiti za zaustavljanje i parkiranje ka Jah Ma koji je to zakon? Nikad cuo

Jah

Ma oji je to zakon? Nikad cuo ka Pitam za druga Zakon o sigurnosti saobraćaja KS...isti onaj po kojem se i pisu kazne. Slobodno nek drug pročita...

Znak

I sta boce nervozni? U skladu sa zakonom- jednosmjerna ulica sa dvije kolovozne trake, pri čemu se jedna može koristiti za zaustavljanje i parkiranje ka Jah Tocno, ukoliko saobracajnim znakovima nije drugacije uredjeno. I na slikama ovog clanka je vidlljivo da su postvljeni saobracajni znqkovi koji zabranjuju zaustvljanje i parkiranje.

Detmar

Najbolje bi bilo da desna traka bude za parkiranje

Pitam za druga

Zakon o sigurnosti saobraćaja KS...isti onaj po kojem se i pisu kazne. Slobodno nek drug pročita... ka Jah Evo kaže drug ovako, da ti malo pročitaš i sve ostali: Postoji Zakon o uređenju saobraćaja na području Kantona Sarajevo. U tom zakonu se definišu opći pojmovi, obaveze učesnika u saobraćaju, saobraćajna signalizacija i uređaji, mjere sigurnosti, nadležnosti organa, i sl. Takođe, u objavi stupa na snagu zakona, sugerirano je da posebno treba obratiti pažnju na članove 33. stav 2, 35. stav 2, 33. stav 3, 39. stav 4, 40. stav 1, 41. stav 1, 47. stav 1, 70. stav 1 i 86. stav 1. mup.ks.gov.ba Međutim, pregled tih članova ukazuje da nijedan od njih ne sadrži formulaciju o dvotračnoj jednosmjernoj ulici s mogućnošću parkiranja jedne trake. Osim toga, ima i Uredba o parkiranju u KS koja govori o javnim parking-mjestima i pravilima korištenja javnih površina za parkiranje. KJKP RAD Sarajevo

Dama

Meni je veći problem što se od Otoke do Marindvora vozi 30 minuta. U ulici Koševo niko ne parkira auto duže od 15min. Ljudi upale svjetla na autu, odnesu cekere i druge stvari u stan, isprate djecu u školu. Na kraju ulice Koševo se i autobusi parkiraju tako da je traka uvijek zauzeta. Možda bi pametnija tema bila smanjiti broj auta na cestama, motivisati ljude da koriste javni saobraćaj.

345

Ma hajte sda baza ne *** u svakom gradu u centru je ovako, kao sad bi vi da kroz kosevo idu dvije trake, nemoguca misija.

Trako

Od pamtivijeka se ta traka koristi za parkiranje a i taxi stand je na toj strani i nikad nikom nije smetalo. Ulica je svakako jednosmjerna a trake su iscrtane samo radi orjentacije kao i u većini jednosmjernih ulica u gradu i periferiji. I dobro je da je tako jer svakako opet izlaze na Titovu jednosmjernu ulicu a da nije na toj raskrsnici bi bili stalno udesi a i u samoj ulici Koševo koja je u donjem dijelu puna poslovnih prostora i pješaka koji jedva pređu i ovu jednu traku. Neka gospoda indijanci malo uspore, prije će stići.

345

Od pamtivijeka se ta traka koristi za parkiranje a i taxi stand je na toj strani i nikad nikom nije smetalo. Ulica je svakako jednosmjerna a trake su iscrtane samo radi orjentacije kao i u većini jednosmjernih ulica u gradu i periferiji. I dobro je da je tako jer svakako opet izlaze na Titovu jednosmjernu ulicu a da nije na toj raskrsnici bi bili stalno udesi a i u samoj ulici Koševo koja je u donjem dijelu puna poslovnih prostora i pješaka koji jedva pređu i ovu jednu traku. Neka gospoda indijanci malo uspore, prije će stići. ka Trako Sta znaju sda doslje, a valja i popuniti prostor portala kao i kritikovati i kmecati

Alipaša

Nije vam to trkalište nego grad gdje bi ova ulica trebala biti samo pješacka i gdje ograničenje 40/h . Kome se žuri može ići Alipašinom uliçom.

Krakonja

Možda da dignemo kredit pa srušimo tih par zgrada i proširimo saobracajnicu da bude sa četiri trake. Možda i prugu do bolnice da napravimo jedan krak .

šaćko

Čuj traka za frustraciju...pa cijelo ovo prkno od grada je frustrirajuće (zgrade, ulice, beton na sve strane)...Za trideset godina, HALO - 30 godina nakon rata, u gradu u kome je toliko stiglo para_donacija da su se mogle napraviti podzemne željeznice i pozlaćene fasade, vi spominjete jednu kritičnu ulicu...Zna se i ko je i kako upravljao ovim gradom, i sada još ti isti imaju obraza nekog prozivati za "javašluk".

jah

KJKP RAD Sarajevo ka Pitam za druga<< ...zabranjeno je: na dijelu puta na kojem bi širina slobodnog prolaza od zaustavljenog ili parkiranog vozila do neisprekidane uzdužne linije na kolovozu, ili do suprotne ivice kolovoza, ili do neke prepreke na putu, bila manja od 3 m.... A sto nije zabranjeno,onda je to sta? hajde drug....ko prvacic :)

svako jutro isto

gospodin iz buregdzinice parkira Nissana Primeru tamnocrvenog direktno na trotoaru ispred svoje radnje, kao da je zakupio i trotoar, pa pjesaci silaze na kolovoz da zaobidju.. istovremeno, duzinom desne saobracajne trake, gdje je jasno tri puta znakom naznacena zabranja zaustavljanja i parkiranja uredno stoje automobili, neki sa upaljena 4 zmigavca a drugi bez icega, dok se vlasnici briju, kupuju cigare, namirnice, podizu cipele, ili piju kafu.. za to vrijeme - kolona Patriotskom do pijace a Bolnickom do Medicine..policije nigdje ...

Taxi stand

Ne mogu biti 2 trake ako je pri kraju ulice taxi stand na desnoj strani. Ovdje je ok da bude jedna traka. Zivim tu i funktionise sve ok, osim ***ve pri kraju radnog vremena, ali gdje te ***ve nema?

/ Najnovije