140 godina od konjske vuče do modernog javnog prijevoza: Ovo je priča o prvom tramvaju na Balkanu

/ Komentari (4)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Napredak

25 tramvaja 1 jedna linija uglavnom radi umjesto 6 linija. Linija 6,5,2 i ne postoje. Ne mozes ujutro uci u tramvaj. Cekas ga izmedju 10 i 17 minuta sto je uzas za ovako mali grad.

Poštar Joca

25 tramvaja 1 jedna linija uglavnom radi umjesto 6 linija. Linija 6,5,2 i ne postoje. Ne mozes ujutro uci u tramvaj. Cekas ga izmedju 10 i 17 minuta sto je uzas za ovako mali grad. ka Napredak I šta je pisac htjeo da kaže

Skandalozno

25 tramvaja 1 jedna linija uglavnom radi umjesto 6 linija. Linija 6,5,2 i ne postoje. Ne mozes ujutro uci u tramvaj. Cekas ga izmedju 10 i 17 minuta sto je uzas za ovako mali grad. ka Napredak a šta je sa sedmicom ?

Sace hajvan

do Poljina.

/ Najnovije