Teška nesreća u Sarajevu: Sudarila se tri vozila, povrijeđen i pješak
/ Komentari (7)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
U Sarajevu bahatluku u saobraćaju nigdje kraja. Tom bahatluku se pridružile odgovorne kantonalne vlasti pa na svakoj raskrsnici (semaforima) fale po tri četiri sijalice i sad kada prilazite raskrsnicama niste sigurni je li crveno ili zeleno na semaforu. Za pješake najčešće nije u funkciji niti jedna sijalica na semaforima, pa isti ne znaju je li imaju zeleno ili crveno. Punu liniju niko skoro ne poštuje, a duplu neki ne znaju ni što znači (ovdje prednjače bahati roditelji učenika Osnovne škole Vladislav Skarić). Žalosno je, ali istinito da u Sarajevu preko 50 % vozača više ne koristi žmigavce. O bahatom parkiranju da se i ne govori, zato je najbolji primjer okolina restorana Bosniana, čak se koriste i kolovozne trake za parkiranje (posebno desna u pravcu grada, vjerovatno uz prećutnu zaglasnost lokalne policije). O saobraćajnoj kulturi vozača električnih romobila ne treba ni govoriti, najčešće voze u suprotnom smjeru i sredinom kolovozne trake, kao i bicikliste. Ni pješaci nisu puno bolji, u nekim ulicama kolovozne trake su pretvorili u šetališta. Normalno ovom stanju doprinosi i policija, ni oni kao učesnici u saobraćaju nisu ništa bolji od ovih pomenutih. Kad se sve sabere i oduzme za stanje u saobraćaju najveću krivicu snosi policija koja svoju osnovnu zakonsku dužnost ne sprovodi ili samo parcijalno sprovodi. Za to je neko iznad očito kriv!
policija mora više djelovati, previše se bahatluka dopušta i propušta sankcionisati i onda pojedinci misle da je njihovo primitivno ponašanje uspjeh i isto ponavljaju kao dokaz da su iznad zakona i reda
čudo pa nisu učestvovala tri vozila
sta ima pjesak tu da radi.ugrozio sebe i ta vozila.samo neka plati svu steti i istaci da svi vide jer ako se ne kazni doooobro nema efekta ugrozio je mnoge zivote i sudit kao ter.cin
U Sarajevu bahatluku u saobraćaju nigdje kraja. Tom bahatluku se pridružile odgovorne kantonalne vlasti pa na svakoj raskrsnici (semaforima) fale po tri četiri sijalice i sad kada prilazite raskrsnicama niste sigurni je li crveno ili zeleno na semaforu. Za pješake najčešće nije u funkciji niti jedna sijalica na semaforima, pa isti ne znaju je li imaju zeleno ili crveno. Punu liniju niko skoro ne poštuje, a duplu neki ne znaju ni što znači (ovdje prednjače bahati roditelji učenika Osnovne škole Vladislav Skarić). Žalosno je, ali istinito da u Sarajevu preko 50 % vozača više ne koristi žmigavce. O bahatom parkiranju da se i ne govori, zato je najbolji primjer okolina restorana Bosniana, čak se koriste i kolovozne trake za parkiranje (posebno desna u pravcu grada, vjerovatno uz prećutnu zaglasnost lokalne policije). O saobraćajnoj kulturi vozača električnih romobila ne treba ni govoriti, najčešće voze u suprotnom smjeru i sredinom kolovozne trake, kao i bicikliste. Ni pješaci nisu puno bolji, u nekim ulicama kolovozne trake su pretvorili u šetališta. Normalno ovom stanju doprinosi i policija, ni oni kao učesnici u saobraćaju nisu ništa bolji od ovih pomenutih. Kad se sve sabere i oduzme za stanje u saobraćaju najveću krivicu snosi policija koja svoju osnovnu zakonsku dužnost ne sprovodi ili samo parcijalno sprovodi. Za to je neko iznad očito kriv! ka Na ovom mjestu očito pješak nije trebao biti ...a trebao bi jer obo traje godinama..nije do naroda vec do policije u vrhu.
Nije pjesak nego vozac kojem je automobil bio u kvaru
Nije pjesak nego vozac kojem je automobil bio u kvaru ka Jole radiosarajevo.ba/vijesti/crna-hronika/mup-ks-objavio-detalje-sudija-mulahasanovic-poginuo-dok-je-stajao-pored-svog-automobila/594137