Saobraćajna nesreća u Sarajevu: Policija na terenu

/ Komentari (3)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Hana

A da li neko vidi, da se ne vidi od smoga - sumporne kiseline i ugljen-monoksida? Pa izvol'te trpajte to u pluca, a Belzebubi neka i dalje zidaju kule do oblaka i unistavaju pluca naseg grada. Ovo sve na vlasti treba tuziti.

Taban

A da li neko vidi, da se ne vidi od smoga - sumporne kiseline i ugljen-monoksida? Pa izvol'te trpajte to u pluca, a Belzebubi neka i dalje zidaju kule do oblaka i unistavaju pluca naseg grada. Ovo sve na vlasti treba tuziti. ka Hana Kako cu vidjeti kad se nista ne vidi?

U Sarajevu bahatluku nigdje kraja nema

U Sarajevu bahatluku u saobraćaju nigdje kraja. Tom bahatluku se pridružile odgovorne kantonalne vlasti pa na svakoj raskrsnici (semaforima) fale po tri četiri sijalice i sad kada prilazite raskrsnicama niste sigurni je li crveno ili zeleno na semaforu. Za pješake najčešće nije u funkciji niti jedna sijalica na semaforima, pa isti ne znaju je li imaju zeleno ili crveno. Žalosno je, ali istinito da u Sarajevu preko 50 % vozača više ne koristi žmigavce. A o bahatom parkiranju da se i ne govori, zato je najbolji primjer okolina restorana Bosnijana, čak se koriste i kolovozne trake za parkiranje (posebno desna u pravcu grada). O saobraćajnoj kulturi vozača električnih romobila ne treba ni govoriti, najčešće voze u suprotnom smjeru i sredinom kolovozne trake. Ni pješaci nisu puno bolji, u nekim ulicama kolovozne trake su pretvorili u šetališta. Normalno ovom stanju doprinosi i policija, ni oni kao učesnici u saobraćaju nisu ništa bolji od ovih pomenutih.

/ Najnovije