Saobraćajna nesreća na Ilidži: Tramvajski saobraćaj u potpunosti blokiran

/ Komentari (5)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

pa maj.. mu staru

zarniko iz saobracajne policiji i ministarstva da podnese ostavku zbog ovog nereda u saobracaju...koliko saobracajki koliko stete koliko poginulih...to je odraz losih kazni, loseg rada policija..nisu ni austrijanci dobri vozaci ali se pridrzavaju pravila, nema javasluka na cestama jer policija radi svoj posao

Pašteta

Šteta što se problem blokiranja tramvajskog saobraćaja nije riješio okretnicama i autonomnim napajanjem pojedinih dijelova tramvajske pruge. Na ovakav tramvajski saobraćaj se ne može osloniti i to je tako bilo i prije. Nove šine, novi tramvaji ali način "razmišljanja" srednjovjekovni, neutemljen. Inače, ako ćemo pravo mislim da je najbolje bilo asfaltirati taj pojas i odvojiti ga od ceste, njime uvesti troljebuse koji imaju baterije, ta traka bi se mogla koristiti i za hitne službe. Depo je svakako naspram GRASa. Dakle punooo manje problema. Ovako hajvan parkira ispred SCCa, a cijelo Sarajevo nastavlja pjehe... da se makar tramvaji na okretnicama okreću i da imaju efikasnog dispečera pa da nije cijela pruga blokirana, ali jok, ni to ne može. Šteta što Šteta nije imao nekoga pametnijeg od sebe uz sebe, moglo se ovo kvalitetno riješiti. Nadam se da ograničeni sda-ovski sendwichari neće ovo iskoristiti, mozga nemaju da misle, ovi makar kreče što su oni ruinirali

Postar Joca

Uzas,dva dana cekam da odem kod Seja Brajlovica i da stanem u red da mi mi udijeli 2 marke za bajram.kod njega je uvijek pun restoran,dijaspora tamo trosi.

Toma Akvinski vs. Ibn Sine

Šteta što se problem blokiranja tramvajskog saobraćaja nije riješio okretnicama i autonomnim napajanjem pojedinih dijelova tramvajske pruge. Na ovakav tramvajski saobraćaj se ne može osloniti i to je tako bilo i prije. Nove šine, novi tramvaji ali način "razmišljanja" srednjovjekovni, neutemljen. Inače, ako ćemo pravo mislim da je najbolje bilo asfaltirati taj pojas i odvojiti ga od ceste, njime uvesti troljebuse koji imaju baterije, ta traka bi se mogla koristiti i za hitne službe. Depo je svakako naspram GRASa. Dakle punooo manje problema. Ovako hajvan parkira ispred SCCa, a cijelo Sarajevo nastavlja pjehe... da se makar tramvaji na okretnicama okreću i da imaju efikasnog dispečera pa da nije cijela pruga blokirana, ali jok, ni to ne može. Šteta što Šteta nije imao nekoga pametnijeg od sebe uz sebe, moglo se ovo kvalitetno riješiti. Nadam se da ograničeni sda-ovski sendwichari neće ovo iskoristiti, mozga nemaju da misle, ovi makar kreče što su oni ruinirali ka Pašteta Srednjovjekovno evropsko razmišljanje su nedokučive visine za ovakvo otomansko razmišljanje, a koje praktikuje 95 posto Sarajlijica i njihovih političkih i duhovnih vođa!!

Poštar Joca

Uzas,dva dana cekam da odem kod Seja Brajlovica i da stanem u red da mi mi udijeli 2 marke za bajram.kod njega je uvijek pun restoran,dijaspora tamo trosi. ka Postar Joca Ti bi to uradio da živiš u Sarajevu ali ti si udaljen od BiH 2000 km i istina je gladan si jer si potrošio socijalu

/ Najnovije