Novi detalji nesreće u Sarajevu: Triciklom upravljao bez dozvole, dvije osobe teško povrijeđene

/ Komentari (3)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Bahatluku nigdje kraja

U Sarajevu bahatluku u saobraćaju nigdje kraja. Tom bahatluku se pridružile odgovorne kantonalne vlasti pa na svakoj raskrsnici (semaforima) fale po tri četiri sijalice i sad kada prilazite raskrsnicama niste sigurni je li crveno ili zeleno na semaforu. Za pješake najčešće nije u funkciji niti jedna sijalica na semaforima, pa isti ne znaju je li imaju zeleno ili crveno. Punu liniju niko skoro ne poštuje, a duplu neki ne znaju ni što znači (ovdje prednjače bahati roditelji učenika Osnovne škole Vladislav Skarić). Žalosno je, ali istinito da u Sarajevu preko 50 % vozača više ne koristi žmigavce. O bahatom parkiranju da se i ne govori, zato je najbolji primjer okolina restorana Bosniana, čak se koriste i kolovozne trake za parkiranje (posebno desna u pravcu grada, vjerovatno uz prećutnu zaglasnost lokalne policije). O saobraćajnoj kulturi vozača električnih romobila ne treba ni govoriti, najčešće voze u suprotnom smjeru i sredinom kolovozne trake, kao i bicikliste. Isto tako nesavjesni roditelji uključuju djecu mlađu od 12 godina u javni saobraćaj (bicikli, romobili). Ni pješaci nisu puno bolji, u nekim ulicama kolovozne trake su pretvorili u šetališta. Normalno ovom stanju doprinosi i policija, ni oni kao učesnici u saobraćaju nisu ništa bolji od ovih pomenutih. Kad se sve sabere i oduzme za stanje u saobraćaju najveću krivicu snosi policija koja svoju osnovnu zakonsku dužnost ne sprovodi ili samo parcijalno sprovodi. Za to je neko iznad očito kriv!

Nova vremena, novi običaji

Za triciklo nekada nije trebala vozačka dozvola; istim prevoznim sredstvom liferovala se fasunga.

N.N.

Poštovani, Povodom informacije objavljene na vašem portalu, a koja se odnosi na A.K. želimo ukazati na određene netačnosti koje su se pojavile u tekstu. Naime, u vašem članku je navedeno da je A.K. upravljao motociklom bez važeće vozačke dozvole za A kategoriju,naime vozilo je bilo registrovano za B kategoriju,za koju je gore navedeni imao vozacku dozvolu. U interesu istinitog i objektivnog informisanja javnosti, molimo vas da izvršite provjeru informacija i po potrebi izvršite korekciju objavljenog sadržaja. Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju i korektnom pristupu u izvještavanju.

/ Najnovije