Nova nesreća u Sarajevu: Formirane ogromne gužve u ovom dijelu grada

/ Komentari (3)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Dino

Sanitetska vozila imaju prednost ako su pod rotacijom. Vecina danasnjih vozaca je kupila vozacku, jer se ovdje sve moze kupiti. Vozacka kultura - nula, kazne male ili nikakve, jer neki policajci samo mahnu barabama za volanom ako su zbog neceg poznati.

Adfr

Svaki dan udesi, ogromne gužve, zastoji ...ministarstvo saobraćaja i drugi "nadležni" se više ni ne oglašavaju, baš ih briga. Premijer ne poziva na odgovornost nikoga?! Signalizacija ne valja, ceste ne valjaju, nema kontrole, totalni RASPAŠOJ! Užas pravi

Bahatluku nigdje kraja

U Sarajevu bahatluku u saobraćaju nigdje kraja. Tom bahatluku se pridružile odgovorne kantonalne vlasti pa na svakoj raskrsnici (semaforima) fale po tri četiri sijalice i sad kada prilazite raskrsnicama niste sigurni je li crveno ili zeleno na semaforu. Za pješake najčešće nije u funkciji niti jedna sijalica na semaforima, pa isti ne znaju je li imaju zeleno ili crveno. Žalosno je, ali istinito da u Sarajevu preko 50 % vozača više ne koristi žmigavce. O bahatom parkiranju da se i ne govori, zato je najbolji primjer okolina restorana Bosnijana, čak se koriste i kolovozne trake za parkiranje (posebno desna u pravcu grada, vjerovatno uz prećutnu zaglasnost lokalne policije). O saobraćajnoj kulturi vozača električnih romobila ne treba ni govoriti, najčešće voze u suprotnom smjeru i sredinom kolovozne trake. Ni pješaci nisu puno bolji, u nekim ulicama kolovozne trake su pretvorili u šetališta. Normalno ovom stanju doprinosi i policija, ni oni kao učesnici u saobraćaju nisu ništa bolji od ovih pomenutih.

/ Najnovije