Ugovor za obnovu šina u Sarajevu sa kineskom firmom problematične prošlosti

/ Komentari (16)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

H

Ne može SDA gledati da se pravi nešto što oni nisu bili u stanju ni započeti od rata do danas. Da se njih pita, još bismo mi dobijali hedija islužene tramvaje i autobuse.

Neko

Znači problem je što su imali nizak standard zaštite za svoje radnike koji inače ne rade u Sarajevu Ili problem je u ne transparentnosti ugovora i ako je EBDR rekao da je sve transparentno Pa dođemo do zaključka kako je ovo SDA plaćeni članak Jer po meni daleko bi bolje pisati o milijardama koje se skupljaju za autoput a za 8 godina možda dobijemo 20-tak kilometara

Guest

Clanak iz centrale SDA, oni stvarno misle da narod ne vidi i ne zna.

Objektivan i nepristran

Prvo se namece pitanje ko je izabrao i po kojim kriterijima tu kompaniju? Drugo, vidjet cemo na sta ce sve skupa licit na kraju. Bojim se da ne dobijemo doduse nove sine, ali zato na staroj ili nikakvoj podlozi iz koje raste korov. Treca stvar, sta vrijede i nove sine i mozda i podloga kad su nam tramvaji CKD-ovi stari 40 godina, izresetani u ratu, pa skrpljeni zbrda-zdola i "duhovito" obojani svakim migucim bojama. Preruzno, prestrasno... Ti isti CKD-ovi i danas voze po istocnom bloku, stanje kao juce da su izasli iz fabrike. Zna se, dolje crven, gore banana. U nas? Ma hajde bolan, ne mozes opisat kakvih sve boja ima, ciganija... Ali zato cemo mi da se lijepo svadjamo oko nacionalnog i religijskog pitanje, pa cemo da komemoriramo zrtve, pa cemo da potpirujemo itd, itd... Dotle tramvaji - mene stid pokazat nekome stranome Sarajevo...

BBB

Sve kažu nesposobna Trojka ,a KS su opljačkali do kosti i vratili KS 20 godina unazad. Svaku odluku koju su nesposobni, a vole ukrasti, sud BiH je poništio kao protuustavne. Adnan Šteta se ne preziva samo tako on je u stvarnosti šteta neslućenih razmjera,kao i ostali kadar iz NS-a !

Dota

Iskasapili nam um i tjelo, drzavu rasparcali na opstine, nema vizije drzave, svi rade po licnom osjecaju, bez analiza, planova. Predizborna pa i nakon izbora kampanja se svela na kritiku onih drugih. I onda se pitamo zasto se desava sto se desava.

Hahahahaha

Gdje su SDA sine??? Hahahahahaha

Salih

STETA PRAVI STETU KAO SVAKI DIREKTOR DO SADA GOLI KOKOSARI KOJI SAMO ZNAJU UZIMATI SA KAMARE

Josip

KOGA BOLI *** ZA sarajevo

,-,

KOGA BOLI KURAC ZA sarajevo ka Josip A herion loš... Nikakav... PS tvoju mamu....Mamu?! Oh wait

Dolomit

Podloga za prugu je materijal dolomit. Provjeriti tendersku dokumentaciju da li je trebao biti materijal krecnjak.

Dolomit

Gdje je odvezen materijal iz iskopa? Gradska deponija? Privatna lokacija ili u sokolovic koloniju uz zeljeznicu?

Dolomit

Gdje su odvezene stare sine? Lokacija firme Bosman...

Dolimit

Koji je broj inzinjera građevinske struke zaposleno u firmi Bosman a rade projekat od 40 mil KM. Kineza nema na terenu

muamer

***

XYZ

Pa več 30 godina svi ugovori za javne radove u BiH su problematicni i puni korupcije talova kašnjenja radova itd itd bilo da su dodjeljeni na Drzavnom , Entitetskom ili Kantonalnom nivou.Što bi ovaj ugovor bio drugaciji ?

/ Najnovije