Šteta: Za tri godine 80 posto javnog prijevoza u KS će biti ekološki prihvatljivo

5
Radiosarajevo.ba
Šteta: Za tri godine 80 posto javnog prijevoza u KS će biti ekološki prihvatljivo
Foto: Radiosarajevo.ba / Javna tribina u Sarajevu

U organizaciji Foruma lijeve inicijative održana je javna tribina o razvoju saobraćajne infrastrukture i javnog prijevoza u FBiH i Kantonu Sarajevo.

Uvodničari na javnoj tribini su bili ministar saobraćaja u Vladi KS Adnan Šteta i zastupnik i član odbora za promet i komunikacije PD Parlamenta FBiH Ivan Boban.

Ministar Šteta je istakao da u naredne tri godine će blizu 80 posto javnog prijevoza u Kantonu Sarajevo činiti ekološki prihvatljiv prijevoz.

"Radit ćemo na tome da građani dobiju kvalitetan javni prevoz kakav zaslužuju, a to je redovan, čist i bezbjedan javni prevoz uz koji neće biti potrebe za korištenjem ličnih automobila.Imati cemo novi tarifni sistem i jedinstvenu bezkontaktu kartu za javni prijevoz KS", naglasio je Šteta.

Govorio je i o projektu nabavke novih trolejbusa koje nabavljaju te da su u mogućnosti da voze do 10 km bez kontakta na mrežu, tako da će moći pokrivati i određene linije koje danas autobusi pokrivaju.

Javna tribina u Sarajevu - undefined

Foto: Radiosarajevo.ba: Javna tribina u Sarajevu

"Nabavljamo nove tramvaje, a krećemo i sa strategijom oko nabavke električnih autobusa prvo na nekim testnim linijama, zatim uspostavljanje trolejbuske linije do Vogošće i tramvajske pruge do Hrasnice, a trolejbusi i tramvaji će zamijeniti autobuse koji danas voze te linije", dodao je Šteta.

Smatra da će sve to imati izuzetno pozitivan utjecaj na čistoću zraka, ali i na masovnije korištenje javnog prijevoza u odnosu na ono što imamo danas.

Zastupnik Boban je naglasio da postoje veliki problemi kada je riječ o dinamici izgradnji autoputa u FBiH, jer od 2014. godine do danas niti jedna dionica nije puštena u upotrebu, a zenička zaobilaznica koja je svečano otvorena 25. novembra 2020. se ne koristi jer nema upotrebnu dozvolu zbog čega JP Autoceste gube potencijalnu putarinu.

"U usporedbi sa Republikom Hrvatskom koja je od 2001. do 2004.godine pustila u promet 400 km autoputa, FBiH očigledno ne čini dovoljno da realizuje odobrene projekte i dionice" istakao je Boban.

Također je naglasio da se dijelovima FBiH godinama obećavaju infrasturkturni saobraćajni projekti koji se nikada ne realizuju, a tu je posebno istakao brze ceste prema USK i ZHK.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (5)

/ Povezano

/ Najnovije