Pruga kroz 20 tunela i 11 mostova ka Varešu: Evo kada kreće prvi turistički voz iz Sarajeva
/ Komentari (8)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Bravo za Željeznice
Kakve crne prirodne ljepote. Okolina Vareša je devastirana rudnicima, a pruga služi za transport rude.
Zašto niste prenijeli da je vrtić u Varešu pred zatvaranjem i da ljudima koji tamo rade mjesecima plate i doprinosi nisu isplaćeni? Kako je moguće da oni koji su obećavali razvoj i "oživljenje" čitavnog mjesta sabotiraju one najosjetljivije i najmlađe? Gdje su stotine miliona koji dolaze uz razvoj? A da, koncesiona naknada je mizerna za jedan od najisplativijih projekata srebra na svijetu. Šta će im turistički voz, šumu sjeku, izgradili industrijsku cestu preko pola općine i potpuno novi rudnik usred šume? Šta da vide tamo?
Uvedite barem ljeti Mosta-Sarajevo 5-6 puta dnevno krelci, sta imas od Vareša.
Kakve crne prirodne ljepote. Okolina Vareša je devastirana rudnicima, a pruga služi za transport rude. ka grohotom se smijem Tačno tako. Ovdje je "neko" renovirao industrijski kolosjek u korist onih koji su prko noći klepili više od milijarde u KM. A ova ujdurma s turističkim vozom i krajnje zastarjelom dizel lokomotivom to treba da prikrije. I u sve to uklopio se i ovaj portal.
Pitanje je sljedeće. Kome ovo ide u korist i ko će imati koristi? Ako neko misli da će stanovnici Vareša imati bilo kakvu korist, neće. Dosada su mnogo obećavali ali kada dođete dragi gosti po pričajte sa običnim ljudima u Varešu i čut ćete pravu istinu. Pruga iz Vareša je uvijek bila tu ali svi znaju zašto je sve stalo. E sad tu je ekipa iz Adriatica i oni su kao eto nešto pokrenuli. Pa ako jesu zašto se onda toliki kamioni koji odvoze iz a Vareša koriste što bi sa vozom. Kažu Vareš je oživio. Ne, vareš je još uvijek tu, ali je u fazi preživljavanja. Koliko je zaposlenih iz Vareša a koliko iz drugih gradova. O tome niko ništa. Nemam ništa protiv zaposlenih iz drugih mjesta, ali ponižavati Varešane i dijeliti im otkaze e protiv toga sam. Varešani su uvijek bili vrijedni ali svi koji su dolazili tu sa strane su se odnosili prema njima kao da su niža kategorija. Nažalost, i pojedinci su iz Vareša prodali dušu vragu za siću. Dobro neko napisa, šta je to sa obdaništem? E pa istina je, zapeo je nekom za oko i mora da propadne da ga neko za siću kupi to ti je. I šta to radi načelnik osim što u svom trećem mandati gleda samo sebe i boli ga ona stvar za građane. Niko ne može da ga shvati šta mu je, ali sve čini da svoje građane otjera iz Vareša. I na kraju dragi gosti dobro došli ali pričajte sa običnom rajom pustite ove što vam bacaju prašinu u oči, istina je drugačija.
Kanton i općina će kroz dvadesetak godina od rudarske koncesije dobiti ukupno 60ak miliona maraka. Možete misliti o kakvoj pljački se radi, ako neko samo preprodajom može dići 1.25 milijardi dolara, odnosno 1 250 miliona dolara, a država od te transakcije neće imati ništa. Sad zamislite kome je u interesu da preko medija predstavlja nešto kao toliko pozitivno, ali u stvarnosti možemo pričati o pljački prirodnih resursa.
Kanton i općina će kroz dvadesetak godina od rudarske koncesije dobiti ukupno 60ak miliona maraka. Možete misliti o kakvoj pljački se radi, ako neko samo preprodajom može dići 1.25 milijardi dolara, odnosno 1 250 miliona dolara, a država od te transakcije neće imati ništa. Sad zamislite kome je u interesu da preko medija predstavlja nešto kao toliko pozitivno, ali u stvarnosti možemo pričati o pljački prirodnih resursa. ka Besmisao Bravo, ali žalosno po ovom receptu svi funkcioneri u ovoj državi rade. Totalna zlouptreba vlasti na svim nivoima.