Problemi u "Viaduktu": Bh. kompanija "Hering" preuzima gradnju mosta preko Save

N. K.
Problemi u "Viaduktu": Bh. kompanija "Hering" preuzima gradnju mosta preko Save
Zbog finansijskih poteškoća u koje je zapala hrvatska građevinska kompanija "Viadukt" glavni dio poslova na izgradnji novog mosta Svilaj između BiH i Hrvatske preko Save, koji je dio autoputa na koridoru Vc, preuzet će bh. kompanija "Hering".

Informaciju je za Radiosarajevo.ba potvrdio Igor Pejić, sekretar Ministarstva komunikacija i prometa BiH.

Kako nam je rekao, takva je odluka donesena kako bi se spriječili mogući problemi u izgradnji tog važnog infrastrukturnog projekta kako za BiH, tako i za Hrvatsku.

"Kompanija 'Viadukt' i dalje radi, tu nije ništa sporno no jasno je kako u ovoj fazi neće moći iznijeti ugovor do kraja, te smo zbog toga odlučili da se ide u prekompoziciju konzorcija i ugovora", kazao je Pejić.

Prema njegovim riječima, to konkretno znači kako će kompanija "Hering" iz Širokog Brijega sada preuzeti izvedbu 60 posto poslova na gradnji mosta dok će Viaduktu ostati 40 posto posla dok je prema originalnom ugovoru bio obrnuti omjer.

Kako saznajemo, kompanija "Viadukt" se suočila s ozbiljnim poteškoćama u osiguranju likvidnosti zbog čega kasne i radovi na mostu između otoka Čiova i kopna u Hrvatskoj.

S obzirom na to, u Ministarstvu prometa i komunikacija BiH ističu kako ne žele dopustiti da se problemi koje ima "Viadukt" prebace i na projekte važne za BiH.

"Projekt je previše bitan za BiH da bismo sve prepustili slučaju", kazao je Pejić.

Most_Svilaj_Ilustracija.jpg - Problemi u Viaduktu: Bh. kompanija preuzima gradnju mosta preko Save

Most "Svilaj", rijeka Sava

Podsjećamo, most preko rijeke Save kod Svilaja je ustvari spona dionica autoputeva u Republici Hrvatskoj: Sredanci – granica BiH i dionica autoputa u BiH: Odžak – granica Republike Hrvatske, međudržavni most Svilaj.

Za svaki smjer predviđene su po tri saobraćajne trake širine 3,50 metra, bez zaustavne trake sa zaštitnim saobraćajnim pojasevima od 0,5 metra sa obje strane, kao i betonska monolitna pješačka staza širine 0,75 metara.

Dužina mosta je 640, a širina 29 metara, sa betonskom-čeličnom konstrukcijom, koja je teška blizu 5.000 tona, dok je vrijednost projekta 22,3 miliona eura.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije