Osman Lindov: Kamen temeljac za Koridor Vc položen 1997., godišnje otvaramo po 5 km, ovo nije uspjeh
/ Komentari (14)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Nikada nisam čuo za ovog profesora ali bih sve potpisao što je rekao.
Konačno neko da kaze car je go...
A dok je dodo uradio auto put velika sramota
Nego dokaz nesposobnosti, korupcije i zaostalosti. Svugdje u svijetu, to bi bilo odavno zavrseno, ali in da baaznija not exactly....
O ljudi, pa zar ima neko ko nije čuo za gospodina profesora Lindova!? Profesor je uvijek govorio šta treba i kako treba da se radi po pitanju saobraćaja te izgradnje saobraćajne infrastrukture, ali, ko to danas sluša? Niko! Zar mislite da će ovi sa kupljenim diplomama svega i svačega te kvazi stručnjaka dozvoliti da im pametan čovjek soli pamet? Ne! Gdje su pare tu se struka ne pita nego se samo gleda ko će više uzet za sebe i one oko sebe, a ovdje su pare i zato dok svi namire svoje nezajažljive apetite gradit će se i po daj bože, 2 do 3 kilometra godišnje! Aferim profesore valjda će neko skontat šta vi govorite!
Uhljebljenje SDA-ovca Željka Komšića koje traje skoro 30 godina je uspjeh!
Profesore, kad vec govoris kazi punu istinu bez uvijanja. Jedini komad autoputa u federaciji je izgradjen za vrijeme Niksica 60km do zenice po kojem se i danas vozimo. To sto je terzic i sda se nakrali para na koridoru a nista uradili nisu ne bacaj ljagu na sve
E to su pravi milioni eura koje bih gubi svake godine, a ne onih 70 miliona sadake od eu koji su jos politicki uslovljeni i za koje ce ti uvijek traziti jos nesto da uradis kao makedoniji, pa ih opet neces dobiti. Ali nece bosnjo o tome da prica, jer onda ne moze kriviti srbe i hrvate za sve.
Međutim, kako Munira brani svoja uverenja, pokazala je Federalna televizija BiH koja je napravila dokumentarni film o izbeglicama bez krova nad glavom i ljudima, poput Munire, koji su od svojih udruženja napravili dobar posao. Tako je u tom dokumentarcu otkriveno da Munira Subašić ima više kuća, od toga dve u Sarajevu, da ima nekoliko stanova i nešto zemlje. - "Svi mi koji radimo u udruženju imamo i stanove i kuće" - rekla je Munira bez malo skromnosti. Ona je navela da je dobila oko 300.000 maraka pomoć za rad Udruženja od Telekoma BiH, a na pitanje novinara da li je potrošen sav novac ona je rekla da nije i da je na računu. Međutim, proverom računa utvrđeno je da na njemu ima samo 100.000 maraka, dok je ostalih 200.000 navodno potrošeno za renoviranje prostorija Udruženja.Otkriveno je i da njen sin vozi džip koji je dobio od UN, a da ona zarađuje mesečno čak 4.000 maraka.
Napokon da neko nešto progovori istinito a ne samo da se hvale kornjačinim tempom izgradnje.
Napokon da neko nešto progovori istinito a ne samo da se hvale kornjačinim tempom izgradnje. ka KakaoB9la
Profesore, kad vec govoris kazi punu istinu bez uvijanja. Jedini komad autoputa u federaciji je izgradjen za vrijeme Niksica 60km do zenice po kojem se i danas vozimo. To sto je terzic i sda se nakrali para na koridoru a nista uradili nisu ne bacaj ljagu na sve ka Ja1 JP Autoceste BiH sjedište Mostar osnovano 2011 ključna osoba bio Adnan Terzić.Od tad i počinje izgradnja auto puta.Nikšić dolazi te godine za premijera kad se otvarao tunel 1 Mart.Izvedbene radove na pojedinim dionicima sprovedene su od slijedećih firmi: ŽGP Sarajevo,GP Put Sarajevo,Step Sarajevo, Euroasfalt,Hidrogradnja,Niskogradnja,Cengiz İnşaa iz Turske, austrijski Strabag, slovenski SCT i češki OHLŽS.U izgradnji su učestvovale i mnoge druge firme ujedinjene u konzorcije.Znači svaka stranka je dovodila svoje firme i dijelila tal...A Terzić je naj više bio u SBB.Ne branim ja ni ove lopove iz SDA za mene su svi isti...Kakav Nikšić.
KOME PRICAS PROFESORE???? 1997 KRIMINALCI NA VLASTI I 2024 KRIMINALCI NA VLASTI KOJE SU POLITICKO SMECE POCET CE RUSITI I TO DAS MOGU PONOVO GRADITI :):):)
ka Pa čovječe ovaj *** 30 godina ovo priča. Pa sta vrijedi sto on prica 30 godina kad vi uporno ne slusate tih 30 godina. I tako ce biti i narednih 30 godina sve dok on ne umre, a ni tada nece biti zavrsen autoput. Onda cete objaviti na tv-u: umro je onaj sto nam je 60 godina govorio kako trebamo graditi autoput, a mi ga uporno nismo slusali. I onda ce kao svima biti zao njega. Sto bi branko copic rekao: znam ja nas, he bo ti nas.