Oglasili se iz Autocesta FBiH: Evo šta će biti s mostom Počitelj

/ Komentari (15)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Komisija

Sve ce se prekontrolisati preko jedne neovisne komisije sa strucnjacima iz EU. Ako je greska napravljena u izgradnji, zakonski sankcionisati rukovodstvo projekta kao i izvodjace. CIjena ce biti 10x veca nego sto je cijena mosta . Morace srusiti most, ocistiti teren i novi most postaviti , s tim da novi izvodjaci nece biti Kinezi.

Ha, jbg, ima Strabag i takvi,

samo njihova cijena nije bas kineska, nazalost....

I golim okom se vidi fušeraj

Nije potrebno dalje ići iz Sarajeva da bi se pokazao sav javašluk sprege uglavnom izvođača radova i nadzornih organa. Primjer, ako se vozite u autu na Malti iz pravca ulice Envera Šehovića i prelazite tek završenu raskrsnicu (na trasi sarajevske tramvajske pruge) u pravcu Hrasna osjetit ćete kao da se vozite po talasima (valovima). Toliko o fušeraju građevinskih radova na svakom koraku! Najveći problem su nadzorni organi, jer od njih najviše zavisi hoće li biti ispoštovan projekt. Uglavnom nisu dorasli onom što rade ili su debelo korumpirani od strane izvođača građevinskih radova

Uhu

Nije potrebno dalje ići iz Sarajeva da bi se pokazao sav javašluk sprege uglavnom izvođača radova i nadzornih organa. Primjer, ako se vozite u autu na Malti iz pravca ulice Envera Šehovića i prelazite tek završenu raskrsnicu (na trasi sarajevske tramvajske pruge) u pravcu Hrasna osjetit ćete kao da se vozite po talasima (valovima). Toliko o fušeraju građevinskih radova na svakom koraku! Najveći problem su nadzorni organi, jer od njih najviše zavisi hoće li biti ispoštovan projekt. Uglavnom nisu dorasli onom što rade ili su debelo korumpirani od strane izvođača građevinskih radova ka I golim okom se vidi fušeraj Eh kao i najnoviji dio zeničkog autoputa. Prvo ga inspekcija blokirala kad su najavili otvaranje, a onda su iznenada pustili u promet... sve je sumnjivo!

Opet ja

Kablovi su unutrašnji, ne može se ništa mijenjati kad su oni u pitanju. Manja odstupanja pocicije kablova su uobičajena i nemogu proizvesti nikakvih problema, odnosno pukotina. Sastav "komisije" je neadekvatan, jer ti su ljudi u stresu i nisu u stanju zdravorazumski razmišljati. Znam to iz vlastitog iskustva, radeći kao ekspert na osjetljivim problemima u gradnji objekata. Nitko od odgovornih sada ne spava, svi su u nezamislivom stresu.

Golo oko

Nije potrebno dalje ići iz Sarajeva da bi se pokazao sav javašluk sprege uglavnom izvođača radova i nadzornih organa. Primjer, ako se vozite u autu na Malti iz pravca ulice Envera Šehovića i prelazite tek završenu raskrsnicu (na trasi sarajevske tramvajske pruge) u pravcu Hrasna osjetit ćete kao da se vozite po talasima (valovima). Toliko o fušeraju građevinskih radova na svakom koraku! Najveći problem su nadzorni organi, jer od njih najviše zavisi hoće li biti ispoštovan projekt. Uglavnom nisu dorasli onom što rade ili su debelo korumpirani od strane izvođača građevinskih radova ka I golim okom se vidi fušeraj ..To mora biti dobro. To je Šteta lično kontrolisao čak se i vozao tuda u krug da utvrdi .

Nadzornik

Treba naredit izvodjacu da izmjeni taj puknuti segment,jer most se pravi za vjecnost ,a ne za nekoliko godina i nekoliko auta na njemu.

Tuner

Kaze se stubova konjino. Ili pisi sve na hrvatskom a ne jednu rijec. Jesi isao u skolu ?????

Alf

Nije potrebno dalje ići iz Sarajeva da bi se pokazao sav javašluk sprege uglavnom izvođača radova i nadzornih organa. Primjer, ako se vozite u autu na Malti iz pravca ulice Envera Šehovića i prelazite tek završenu raskrsnicu (na trasi sarajevske tramvajske pruge) u pravcu Hrasna osjetit ćete kao da se vozite po talasima (valovima). Toliko o fušeraju građevinskih radova na svakom koraku! Najveći problem su nadzorni organi, jer od njih najviše zavisi hoće li biti ispoštovan projekt. Uglavnom nisu dorasli onom što rade ili su debelo korumpirani od strane izvođača građevinskih radova ka I golim okom se vidi fušeraj Potpisujem. Plus travnicki gradjevinski inzinjeri koji ne znaju ni koliko moze ozdrzati 12ka zeljezo. Auta koriste za nadzor j privatno 24 sata mislim na autoceste fbih. Provjerite

alo

KRIMINALCI, ' pojava ovakvih nedostataka nije neuobičajena' ???????? KOD KOJEG DRUGOG MOSTA SE TO DESILO???????????????

Opet ja pa ja

@Nadzorniče, ovi se kabli ne mogu mijenjati, jer nije takva tehnologija. Oni na Pelješcu mogu, jer su vanjski i desi se da ih treba mijenjati. Problem je puno veći nego što si laici mogu zamisliti. Nije ovo problem o kojemu bi mogla mudrovati razna blebetala. Posebno ne preko javnih medija.

Nebitno

Nije potrebno dalje ići iz Sarajeva da bi se pokazao sav javašluk sprege uglavnom izvođača radova i nadzornih organa. Primjer, ako se vozite u autu na Malti iz pravca ulice Envera Šehovića i prelazite tek završenu raskrsnicu (na trasi sarajevske tramvajske pruge) u pravcu Hrasna osjetit ćete kao da se vozite po talasima (valovima). Toliko o fušeraju građevinskih radova na svakom koraku! Najveći problem su nadzorni organi, jer od njih najviše zavisi hoće li biti ispoštovan projekt. Uglavnom nisu dorasli onom što rade ili su debelo korumpirani od strane izvođača građevinskih radova ka I golim okom se vidi fušeraj

Ukratko...

....tragedija u najavi...

sabahetamjerica

Kad ko sleti zbog toga ....ne dao Bog onda Titi mrrvom neka se izvinjavaju i preuzimaju odgovornost. Halooo, ljudski život ..100000000 mostova nije vrijedno.

Sitnica

Sta panicimo. Neka malo zagletuju i gotovo. :)

/ Najnovije