Od čega zavisi nastavak izgradnje naših autoputeva
Iako su dosta vremena uložili u pregovore sa novim kreditorima i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa iz ovog preduzeća ističu kako bi vrlo skoro moglo početi provođenje još nekih projekata, a kojima će se nastaviti razvijati sistem autocesta u Federaciji BiH. Već prvi takav projekat bi mogao početi krajem ovog mjeseca, kada se očekuje početak izgradnje dionice LOT1 kod Počitelja, ukoloko se na vrijeme osigura saglasnost kreditora.
Osim efektivnog kreditnog aranžmana za poddionicu Počitelj – Zvirovići, za koji su osigurana sredstva, ostali projekti su vezani za pitanje povećanja akciza.
"Nama je jako bitno da se ono usvoji do nove godine", kazao je direktor J.P. Autoceste FBiH Dženan Salčin pojasnivši kako je sve ono što treba da se gradi do Mostara: Prenj, Mostar sjever, Mostar jug, pa i dio iza Zenice uvjetovano akcizom.
"Uradili smo puno toga u četiri mjeseca i sve stvari koje smo pokrenuli i završili smo. Prioritet su cesta kod Zenice, Drivuša - Klopča, te dionice na jugu, od Počitelja do Bune. Radimo tunel Prenj i uskoro će uslijediti raspisivanje tendera", istakao je Salčin dodavši kako projekat Svilaj-Odžak kreće u ožujku i da je jako prioritetan.
Federacija BiH trenutno koristi 92 kilometra autoceste na Koridoru 5c, a do kraja 2018. godine u funkciji bi trebalo biti novih 40 kilometara.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.