Njemački mediji pišu: Lidl ipak stiže u BiH
Lidlovi marketi na Balkanu su profitabilniji nego oni u Njemačkoj. Zbog toga se sada planira otvaranje prvih podružnica i u ostatku regije - prva na listi je BiH.
Lidl u posljednjih nekoliko godina ima vrlo dobra iskustva sa svojim podružnicama u Hrvatskoj i Srbiji. Baš zbog toga se ovaj njemački diskont želi sada proširiti i na druge zemlje u regiji. Bosna i Hercegovina je na vrhu liste, piše list Lebensmittelzeitung, a prenosi Business Insider.
Lidl je prve prodavnice u Srbiji otvorio prije dvije godine i podružnice koje se tamo nalaze sada su među najuspješnijima - neke od njih imaju prodaju i do 250.000 eura sedmično, dok njemačke podružnice ostvaruju prosječni sedmični promet od nešto manje od 140.000 eura, prenosi Business Insider u članku s naslovom "Zašto se Lidl baš sada širi na Balkanu".
U susjednoj Hrvatskoj, lanac supermarketa ima koristi od brojnih turista koji za Lidl vjerojatno znaju iz svojih matičnih zemalja. Tamo Lidl trgovine najviše profitiraju u ljetnim mjesecima kada ostvaruju profite veće od prosjeka.
Ostaje da se vidi da li će Lidl također proslaviti tako veliki uspjeh i u BiH, prenosi DW.
Lidl će se vjerovatno na početku koncentrisati na gradove s najmanje 30.000 stanovnika, komentarišu stručnjaci za list Lebensmittelzeitung.
To bi značilo da bi se nove podružnice Lidla mogle otvoriti u 30 gradova, iako bi veći gradovi poput Sarajeva mogli nuditi i potencijal za nekoliko lokacija.
Još uvijek nije jasno kako će tačno biti postavljen asortiman u novim poslovnicama. Ako se Lidl bude orijentisao prema asortimanu kao što je i u susjednim zemljama, može se očekivati mješavina vlastitih marki i proizvoda domaćih dobavljača.
Prve podružnice u BiH bi se trebale otvoriti 2022. godine, ali još uvijek nije potvrđen konačan datum otvaranja.
Lidl trenutno ima 11.200 poslovnica u 32 zemlje širom svijeta.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.