Ko će graditi tunel Prenj: Stiglo je osam ponuda - evo iz kojih zemalja

3
Fena
Ko će graditi tunel Prenj: Stiglo je osam ponuda - evo iz kojih zemalja
Foto: EPA-EFE / Ilustracija (na slici nisu radovi opisani u tekstu)

Rok za prijavu zainteresiranih kompanija za izvođenje radova na izgradnji tunela Prenj istekao je u ponedjeljak, a na natječaj je pristiglo ukupno osam ponuda, i to od tri kompanije iz Turske, dvije iz Kine, jedne kompanije iz Indije i od dva konzorcija iz Turske i Koreje.

Rok za dostavljanje ponuda bio je prolongiran za 15 dana nakon što je došao velik broj upita za pojašnjenje tenderske dokumentacije.

Direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder istaknuo je da danas počinje procedura izbora izvođača radova za izgradnju tunela Prenj koji je ključni objekt za završetak cijelog koridora Vc, priopćeno je iz Autocesta FBiH.

Sud pustio na slobodu direktora FUP-a i šefa specijalne jedinice, troje ostaje u pritvoru

Sud pustio na slobodu direktora FUP-a i šefa specijalne jedinice, troje ostaje u pritvoru

"Tražit ćemo da rok za završetak radova i trajanje ugovora bude pet godina kako bi imali prostora završiti kompletan koridor u 2028. godini", kazao je Voloder.

Tunel Prenj bit će dug 10.450 metara. Istovremeno će se raditi dvije tunelske cijevi s po dvije trake u kojima će se promet odvijati jednosmjerno za svaki pravac. Osim tunela Prenj, ova dionica podrazumijeva pristup sjevernom i južnom portalu tunela, pa se ukupna dužina dionice koja će se graditi povećava na 12 kilometara.

Nakon pregleda pristiglih prijava i sagledavanja svih detalja vezanih za tehničke i financijske pojedinosti u odnosu na tenderom propisane kriterije završit će se postupak pretkvalifikacija, odnosno napravit će se uža lista ponuđača koji ispunjavaju uvjete i prolaze u narednu fazu tendera. Druga faza podrazumijeva dostavljanje financijskih ponuda pretkvalificiranih ponuđača.

S obzirom na to da su do sada urađena brojna ispitivanja i studije ne očekuju se veće poteškoće prilikom realizacije ovog projekta. Na prvoj trećini dionice od Konjica prema Mostaru nešto su lošiji uvjeti iskopa tunela i može se očekivati jedan do dva rasjeda dok ostatak dvije trećine prema Mostaru uglavnom se očekuje čvrsta stijena.

Za realizaciju projekta angažirani su iskusni inženjeri iz Austrije i Slovenije za sve oblasti tunelogradnje i sigurnosti. Naglašena je zadaća svih sudionika u realizaciji ugovora s ciljem sigurnosti budućih sudionika u prometu. Važeći standardi za ovaj tunel propisani su europskim standardima i normama.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije