Izbor izvođača radova za tunel Prenj: Od Sarajeva do Mostara za manje od sat
Počeo je izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc.
Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u historiji građevinarstva Bosne i Hercegovine.
Tunel je lociran u centralnom masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Europi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.
Goran Vinčić za Radiosarajevo.ba: Ljudima je dosta politike. Ideja mog stand-upa nije da pametujem
BiH dobiva još 42 km autoputa: U izgradnji učestvuje 150 kineskih radnika
Dalje se navodi kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje.
Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 kilometara, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 kilometara.
Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sata vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 kilometara i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u saopćenju.
Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva sa Mostarom, odnosno jače unutrašnje povezivanje Bosne sa Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora 5c kroz Federaciju BiH.
Tunel Prenj je dio mozaika koji će kvalitetnije pozicionirati BiH u europske tokove jer će međunarodni koridor privući promet putnika i roba od Budimpešte prema Jadranu.
Tunel Prenj je projekt koji mijenja Bosnu i Hercegovinu a radovi počinju prvom polovinom naredne godine, kaže se u saopćenju JP Autoceste FBiH.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.