Kako se isključiti iz sistema centralnog grijanja u Sarajevu: Kanton pokušava riješiti problem
/ Komentari (4)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Govorim iz iskustva. Toplane su posvuda drzavni parazit, zive s grbace gradjana, a zasticene su od strane drzave. Naravno da preko zakonodavstva koce svaku legislaciju koja bi isla u pravcu iskljucenja po zelji. Nego fino naplacuj budalama! Zato sam ja lijepo PRODAO stan prikljucen na Toplane, a za iste pare kupio sa etaznim grijanjem. Grijem KADA ja hocu i KOLIKO ja hocu i NA STA ja hocu. Faktura se ne moze ni uporedit!!!!! Ustedim enormno svakog mjeseca!
Ma brate ogradite te svoje dvije cijevi koje prolaze kroz stan a u stvari i nisu vaše jer ste ih se odrekli . Dok god stanarima sa dvocjevnim sistemom ne omogučite mjerenje i samostalno podešavanje temperature nema tu sreće ni za građane ni za Toplane. Zašto moram grijati cijeli stan ako ne živim u njemu ili ako koristim samo dio. Samo ljudima gomilate dugove koje ne mogu platiti od svojih primanja i penzija a opterečujete i sudove. Jeli to način da ljudima otmete i jedino što imaju nekretninu. Ko hoće neka koristi Toplane a ko neće na to ima puno pravo jer ne zna šta ni koliko troši.
Ombudsmanom za zaštitu potrošača u BiH. bi trebali biti na strani potrošaća ako svoj posao rade pravedno . Ako ne mogu ništa neka objave uputstva kako i gdje građani mogu tražiti svoja prava.
Nemam ni jednu lijepu riječ za Toplane. Korisnik sam oduvijek a nikada nisam bila zadovoljna. O bezobrazluku uposlenika da i ne govorim.