Iz Naše stranke tvrde: Uz minimum truda Vlade FBiH kanadere možemo dobiti gotovo besplatno
/ Komentari (4)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Nemamo mi uslove za kanadere
Lijepe riječi su ukras
Ja, i? Ko bi letio te Canadair CL-415? Ko i gdje bi ih održavao? Da li vi gospodo iz NS mislite da ja CL-415 Zastava 101, pa da ga možete održavati i koristiti kako vam se prohtije? Zar zaista mislite da u BiH postoji neko ko bi mogao da leti i koristi tu mašinu u skladu sa svim onim mogućnostima koje ona posjeduje? Znate li koji su uslovi koje mora ispunjavati pilot da bi letio ovaj avion? Znate li koju obuku i gdje taj pilot mora da prođe? Znate li koliko košta sat leta i preobuka gotovog pilota (pilot koji posjeduje validnu licencu i najmanje 1000 sati leta na višemotornom avionu) na ovaj tip letjelice? Da li vi uopšte razumijete složenost manevara koje izvodi ova letjelica sa ciljem ostvarenja svog cilja? Da li vi mislite da možete poslati ljude s livade da se bave ovim poslom? Koju infrastrukturu mora imati BiH za baziranje i korištenje ovog aviona? Bavite se stvarima koje veze sa realnošću nemaju, umjesto da se bavite životnim pitanjima građana.
>>Ja, i? Ko bi letio te Canadair CL-415? Ko i gdje bi ih održavao? Da li vi gospodo iz NS mislite da ja CL-415 Zastava 101, pa da ga možete održavati i koristiti kako vam se prohtije? Zar zaista mislite da u BiH postoji neko ko bi mogao da leti i koristi tu mašinu u skladu sa svim onim mogućnostima koje ona posjeduje? Znate li koji su uslovi koje mora ispunjavati pilot da bi letio ovaj avion? Znate li koju obuku i gdje taj pilot mora da prođe? Znate li koliko košta sat leta i preobuka gotovog pilota (pilot koji posjeduje validnu licencu i najmanje 1000 sati leta na višemotornom avionu) na ovaj tip letjelice? Da li vi uopšte razumijete složenost manevara koje izvodi ova letjelica sa ciljem ostvarenja svog cilja? Da li vi mislite da možete poslati ljude s livade da se bave ovim poslom? Koju infrastrukturu mora imati BiH za baziranje i korištenje ovog aviona? Bavite se stvarima koje veze sa realnošću nemaju, umjesto da se bavite životnim pitanjima građana. ka Nody032<<..................................;; Hocu reci, kada par krpara koji su toboze uzeli po 10 sati leta na cesni moze u kompliciranom manevru zabit 737 u TT, onda zasto ne bi i ovo moglo? Da me se ne shvati krivo, ne mislim da je moguce ni jedno ni drugo, samo povlacim paralelu.