Forto zatražio smjenu direktora Željeznica FBiH: "Krije se iza Vlade. To je neprihvatljivo"
Državni ministar komunikacija i saobraćaja Edin Forto u utorak, 12. novembra, održao je konferenciju za medije na kojoj je govorio o izazovima u pogledu viznog režima Europske unije i njegovom negativnom utjecaju na profesionalne vozače iz BiH i regiona.
Važna tema bila je i rekonstrukcija željezničke pruge koja je uništena u poplavama, tačnije neophodnost kvalitetnije koordinacije u cilju hitne uspostave željezničkog saobraćaja na željezničkom koridoru Vc sa akcentom na relaciju Sarajevo – Luka Ploče.
Kazao je da više od mjesec dana od katastrofe u Jablanici, koja je odnijela živote i prekinula ključnu infrastrukturu na koju se oslanja privreda, nema projekta po kojem će se raditi rekonstrukcija.
Pogledajte dokumentarni serijal 'Branko Mikulić': Političar koji je bio ispred svog i našeg vremena
"Nemamo odgovor kada će bh. privreda imati na raspologanju željeznički saobraćaj. Ja sam od imenovanja u Vijeće ministara stavio fokus na željeznice. Znam da je to primarna nadležnost entiteta, ali sam to htio da uradim zbog dobrih kontakata s međunarodnom zajednicom, EU, međunarodnim finansijskim institucijama i susjednim državama", rekao je Forto.
Odgođeno uvođenje novih pravila pri ulasku u EU: Dobra vijest za BiH, ali loša za vozače
Odgovornost je prebacio na direktora Željeznica FBiH, Enisa Džafića, koji je na ovu funkciju došao upravo iz kvote Naše stranke.
"Mislim da trebamo reći ko je odgovoran. Odgovornost za ovo nosi direktor Željeznica FBiH, koji nije poduzeo sve što je trebao. Sakrivanje iza Vlade FBiH je neprihvatljivo. Kada stojite iza jedne takve ozbiljne firme, morate poduzeti sve što je u vašoj moći da izbjegnete gubitke i za firmu i za privredu. Direktor sa izvršnim direktorom je procijenio da se dnevno gubi oko 280.000 KM, kazao je Forto.
Od Vlade FBiH je zatražio Džafićevu smjenu.
"Direktor nije nikoga obavijestio o toj ponudi, da postoji besplatna ponuda. Postoje ponude konsultantskih firmi koji su ponudili besplatno napraviti projekat. To se sve desilo nekoliko dana nakon prekida. Nikakvog odgovora nije bilo iz Željeznica, nego su otišli u Vladu FBiH i pozvali se na pogrešan član i da "ovdje piše da se mora ići u izgradnju infrastrukture". Samo oni mogu govoriti šta će se raditi, dok privreda plače. Jedan direktor samo što nije plakao na sastanku.
Imamo ponudu da nam renomirane firme besplatno to urade, a direktor se skriva iza Vlade FBiH. Moja prva izjava je bila da pare nisu problem, a najskuplje je čekanje. Za deset dana je pojedeno sve ono koliko košta rekonstrukcija. Mislim da je vrijeme da se pozove na odgovornost, mislim da je vrijeme da Vlada, jer on sam neće, smijeni direktora Željeznica FBiH", dodao je.
Kompletnu konferenciju za medije možete pogledati na linku u nastavku.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.