Dino Selimović jedan od šest govornika na Brend Forumu 2024 u Zagrebu

0
Radiosarajevo.ba
Dino Selimović jedan od šest govornika na Brend Forumu 2024 u Zagrebu
Foto: Radiosarajevo.ba / Dino Selimović

Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se 21. juna održati BREND FORUM 2024., jedinstvena konferencija koja će na jednom mjestu okupiti vlasnike kompanija, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija te brojne inozemne i domaće stručnjake, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i brendiranju, podijeliti svoja razmišljanja o ulozi, razvoju brenda/brendova i njihovim poslovnim strategijama. 

Šest glavnih govornika i uvodničara, šest brend priča, 28 sugovornika kroz četiri panela, sadržaj je cjelodnevnog Foruma koji će uz hrvatske okupiti i stručnjake iz SAD, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, na koja će odgovore ponuditi BREND FORUM 2024, powered by Provectus Capital Partners, koji će se održati u prostorima Hotela Academia u Zagrebu.

Na Forum dolazi kao key note speaker i Kimberly Kociencki, predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE), jedne od najvećih asocijacija na svijetu za licenciranje proizvoda, svojevrsnog think-tanka s najboljim praksama za davatelje licenci robnih marki. Okupljenih više od 500 svjetskih brendova u 50 industrijskih sektora ostvaruje godišnje više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga (u članstvu su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster.. itd).

Hrvati trojkama zasuli koš BiH: Zmajevi izgubili prvi od dva ključna meča za odlazak na Eurobasket

Hrvati trojkama zasuli koš BiH: Zmajevi izgubili prvi od dva ključna meča za odlazak na Eurobasket

Predstavnici i članovi SPLICE-a, na čelu s Kocienski, održat će u četvrtak 20.6. poseban Master Workshop, radionicu kako bi sve zainteresirane upoznali s pravilima, procedurama, mogućnostima i detaljima kako licencirati, primiti i nositi licencu te koristiti sinergiju brendova. Radionica, Licencing&Franshizing – sličnosti i razlike te mogućnosti razvoja brenda, uključuje i još jednog glavnog govornika Foruma, Alisdaira Graya, izvršnog direktora Europske franšizne federacije (EFF), kao i predsjednicu Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljanu Kukec.

Na Forumu će biti predstavljena i nova brend strategija Kraljevine Nizozemske, From Holland to Nederlands, s kojom će sudionike upoznati Ivar Scheers, zamjenik ambasadorice Kraljevine Nizozemske u Hrvatskoj.

Igor Čičak, predsjednik Uprave Provectus Capital Partnersa, investicijske kompanije usmjerene ulaganju na području jugoistočne Europe, predstavit će konkretne primjere okrupnjavanja kroz četiri grupe, odnosno  strategiju, razloge te odluke na temelju kojih unutar grupa ostaju djelovati tvrtke i brendovi koji su se već dobro etablirali na tržištu. Bit će riječi i o daljnjim koracima u ulaganjima. 

Posebno zanimljivo će biti čuti i Minju Šmitran, Chief Operating Officera The Bridge kompanije iz Saudijske Arabije, s primarnim interesom kupnje premium proizvode za uvoz i distribuciju u Kraljevinu  Saudijsku Arabiju, kao i kako Bosna i Hercegovina želi mijenjati svoju percepciju i što čini za brendiranje zemlje, o čemu će govoriti Dino Selimović, savjetnik ministra vanjskih poslova BiH.

Svi detalji bit će objavljivani i na posebnoj stranici projekta Brend Forum, kao i na svim kanalima i u programu prvog poslovnog radija PoslovniFM i kroz sistem objava Gospodarsko-informativne agencije GIA.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije