Brža, sigurnija i jednostavnija administracija u BiH: Kako aktivirati elektronski potpis

1
Radiosarajevo.ba
Brža, sigurnija i jednostavnija administracija u BiH: Kako aktivirati elektronski potpis
Foto: IDDEEA BiH / Elektronski potpis

Digitalni identitet, kao i elektronski potpis je baza svim građanima i pravnim licima za razvijanje elektronskih servisa. Može se aktivirati u jednom od pet regionalnih centara IDDEEA-e.

Nakon što službenici IDDEA-e u jednom od pet regionalnih centara unesu lične podatke zahvaljujući mobilnoj aplikaciji, lični dokumenti i elektronski potpis su vam dostupni u digitalnoj formi. Adnan Draganić koji je aplicirao za digitalni potpis, kaže da je procedura brza i efikasna za razliku od borbe sa birokratijom kojoj svakodnevno svjedočimo.

"Proces je veoma jednostavan, trajalo je par minuta, sve sto vam treba je lična karta i vaša mail adresa. Ostale podatke dobijete u IDDEA-i", rekao je Draganić.

Ko je Rosita: Venecuelanska influenserka pod sankcijama SAD i Meksika zbog veza s kriminalnom bandom

Ko je Rosita: Venecuelanska influenserka pod sankcijama SAD i Meksika zbog veza s kriminalnom bandom

Iz Agencije za identifikacione dokumente evidenciju i razmjenu podataka ističu da je cilj kroz razvoj novih servisa građanima BiH omogućiti sigurnu upotrebu kvalifikovanog elektronskog potpisa i digitalnog identiteta.

"Prvo ćete potpisati ugovor i saglasnost da je mail koji smo vam dali tačan. Nakon toga dobijate pristupne parametre koji su prvi dio ključa, tj. šifru za pristup - drugi dio ćete dobiti na mail koji je vaša šifra od šest cifara koje ne treba ni sa kim da dijelite", rekao je Kenan Perviz, službenik Kancelarije IDDEEA-e u Sarajevu, piše BHRT.

"Sigurnosni napredak za cijelu državu": IDDEEA se zahvalila Komšiću i Bećiroviću

"Sigurnosni napredak za cijelu državu": IDDEEA se zahvalila Komšiću i Bećiroviću

Savjetnica direktora za bezbjednost informacionih sistema u IDDEEA-i Armina Musa kazala je kako je najveća prednost e-potpisa što u svakom trenutku možete da provjeravate status svojih dokumenata koji su da li u procesu ili već gotovi.

"Sada aplikacija nudi i obavještenje kada određeni dokumenti ističu", dodala je Musa.

Značajan je ovo iskorak u digitalnoj transformaciji javne uprave i privatnog sektora, jer omogućava i građanima da se na zakonski validan način identifikuju i elektronski potpisuju dokumente putem mobilnog telefona ili računara - brzo, sigurno i bez odlaska na šalter.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije