Bosanskohercegovački talenti osvajaju svijet: Učenici briljirali na IFEST2 u Tunisu
/ Komentari (3)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Ključna uloga za uspjeh učenika, naravno uz predan rad i talenat učenika, svakako je uloga predmetnih profesora. Takve prosvjetare treba posebno nagraditi, jer su motivirali učenike da napreduju,istražuju i imaju zdrav takmicarski duh! Ipak su učenici glavni subjekti uspjeha, čestitam ! Bravo! Nažalost, u pojedinim srednjim školama prosvjetni radnici se bave svim i svačim, a najmanje se posvjecuju učenicima i njihovoj edukaciji, motiviranosti i vrijednostima učenja i predanog rada! Pojedini prosvjetari bave se političkim igrokazima, kombinatorikama, opstrukcijama, ogovranjima kolega, podmetanjima svih vrsta! Za sve okrivljuju direktore koji od njih zahtijevaju rad, red i disciplinu, jer njihove kompetencije i kapacitiranosti vrlo su upitne, a mnogi su douceni i priučeni, pa iz tih razloga se opiru svakom novom i inovativnom sadržaju u nastavi! Pojedini prosvjetari čak okrivljuju i direktore škola, zato sto učenici nisu dovoljno educirani i sto je njihovo znanje na nižoj razini! Kako jedan direktor može prijaviti školu za neko takmičenje, ako predmetni profesor nije posvetio dovoljno pažnje učeniku i njegovoj motiviranosti i edukaciji? Kako direktor skole može znati koji učenik ima afinitet i talenat pa i takmicarski duh, ako predmetni nastavnik o tome ne obavijesti Nastavničko vijeće, direktora i Školski odbor???? Kako je moguće da pojedini prosvjetni radnici ne prate zbivanja iz svoje oblasti i struke, pa da po logici stvari obavijeste upravu skole o takvim događajima ???
ma svi pametni a idu u privatnu skolu, ne kupujemo to
ko je od njih Hercegovac