BiH na evropskom dnu po pitanju rodne ravnopravnosti: Žene najviše plaćaju cijenu ekonomskih kriza

/ Komentari (2)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Patrijarhat kao kazamat

Rušenje jugoslavenske modernizacije, povratak a zapravo pad u predmoderna ne-društva. Nasilje patrijarhata u sve tri etnokonfesionalne zajednice kao zakon sile- iznad sile zakona. Žena kao "drugotna. ". Žena kao " vrijedna, ali samo ako je pokorna". Žena, doslovno i simbolički- 3 koraka iza muškarca. Dobra žena: sluškinja, kuharica. Majka u kući, k**va u krevetu. Žena kao muškarčevo vlasništvo. Žena kao stroj za rađanje, zadovoljavanje muškog libida. Žena kao lovina na koju nema lovostaja. Možeš je pretući do smrti, udaviti, izrešetati, zaklati, prethodno silovati. Uz sve ostale naše mrakove i manifestacije zla i zločina, to je naša stvarnost i svakodnevna realnost u sve tri ovdašnje, stoljećima vraćene unatrag, etnokonfesionalne zajednice. Zapuštene, nepismene, okamenjene i u provincijskoj začahurenosti izolirane , etnokonfesionalne plemenske zajednice.

Projekcija

>>Rušenje jugoslavenske modernizacije, povratak a zapravo pad u predmoderna ne-društva. Nasilje patrijarhata u sve tri etnokonfesionalne zajednice kao zakon sile- iznad sile zakona. Žena kao "drugotna. ". Žena kao " vrijedna, ali samo ako je pokorna". Žena, doslovno i simbolički- 3 koraka iza muškarca. Dobra žena: sluškinja, kuharica. Majka u kući, k**va u krevetu. Žena kao muškarčevo vlasništvo. Žena kao stroj za rađanje, zadovoljavanje muškog libida. Žena kao lovina na koju nema lovostaja. Možeš je pretući do smrti, udaviti, izrešetati, zaklati, prethodno silovati. Uz sve ostale naše mrakove i manifestacije zla i zločina, to je naša stvarnost i svakodnevna realnost u sve tri ovdašnje, stoljećima vraćene unatrag, etnokonfesionalne zajednice. Zapuštene, nepismene, okamenjene i u provincijskoj začahurenosti izolirane , etnokonfesionalne plemenske zajednice. ka Patrijarhat kao kazamat<< Sukoba krscanstva i liberalizma na islam kao na istu sustinu u drugom estetskom pakovanju. Da li je u islamu muskarac zeni glava kao sto je muskarcu Isus a Isusu bog otac kao sto Pavle pise Korincanima u Prvoj poslanici 11:3? Kako su muslimani prosli put u jevropejskim ocima od seksualnih hedonista 19. vijeka kad je AU pokusavala nametnuti licemjerni viktorijanski moral krscanske cednosti, do popova i casnih sestara nakon zapadne seksualne revolucije 60ih? Koja je poenta guranja ove "jednakosti" do granica identicnosti kad su jasne ko dan polne razlike izmedju muskarca i zene?

/ Najnovije