Žele prekinuti dominaciju Mercedesa: Red Bull i Ferrari predstavili nove bolide
Nešto više od mjesec dana prije početka nove sezone Formule 1, počela su predstavljanja bolida za 2020. Led je probio Haas koji je otkrio samo izgled bolida, Ferrari je imao pravu prezentaciju, dok je Red Bull pripremio dvostruki program – slike pa kratku vožnju, tzv. shakedown na stazi u Silverstoneu. Pošto se Red Bull i Ferrari smatraju jedinim dostojnim rivalima dominantnom Mercedesu, pogledajmo kakvi su aduti "Bikova" i "Propretog konjića".
Red Bull RB16
Pošto je Red Bull poznat kao prilično inovativan tim, a bolid uvijek donosi hrpu zanimljivih aerodinačnih detalja, s dosta pažnje se očekivalo otkrivanje novog RB16. Ono što se može vidjeti na prvi pogled: Nema velikih iznenađenja, RB16 se ne razlikuje značajno od prethodnog modela RB15.
Vizualni kontinuitet Red Bulla nastavlja se i u drugim područjima. Honda će ponovo isporučivati motore, Max Verstappen i Alexander Albon, koji su zaključili prošlu sezonu, ostaju vozači i u 2020. Tokom zime nije bilo vidljivih promjena u upravljanju timom.
On the charge in our true colours It's time to put down some more laps #ChargeOn pic.twitter.com/804LPpNbUV
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) February 12, 2020
Sportski gledano, cilj je ambiciozan: "Želimo se boriti za titulu", poručuje savjetnik tima Helmut Marko i dodaje: "Da bismo to učinili, za razliku od 2019. godine, moramo biti konkurentni od početka, tj. od prve utrke".
Prema njegovom mišljenju, dobavljač motora Honda neće iznevjeriti: "Honda najavljuje veliki napredak za novu sezonu. Dosad su ispunili obećanja, nadamo se da će to ponovo učiniti."
Sve oči uprte su u Maxa Verstappena koji će voziti svoju šestu sezonu u F1. Čini se da je stekao potrebno iskustvo i rutinu da nesporni talent pretvori u kvalitet dovoljan za uključenje uz borbu za titulu.
Ferrari SF1000
Najslavnija ekipa Formule 1 otkrila je novi bolid u Teatru Valli u Reggio Emiliji, nešto više od 30 kilometara udaljenom od sjedišta tima u Maranellu. Nova "crvena boginja" ima službenu oznaku SF1000, a zadatak joj je da u Italiju donese prvu titulu svjetskog prvaka nakon 2008. godine (konstruktori), odnosno 2007. (poredak vozača).
Oznaka SF1000 nastala je u čast hiljadite utrke Ferrarija u Formuli 1 koja je planirana za Veliku nagradu Kanade u Montrealu 14. juna (ako Šangaj ispadne iz kalendara zbog koronavirusa).
Ferrari SF1000 je dizajniran kao bolid koji je, prema riječima šefa ekipe Mattije Binotta, "ekstreman" i "potpuno drugačiji" od prethodnog modela SF-90.
Foto: Scuderia Ferrari
"Pravila ostaju skoro nepromijenjena. Teško je u potpunosti promijeniti automobil, međutim istraživali smo napredak u svim oblastima", rekao je Binotto.
Vozačku postavu ponovo će činiti Sebastian Vettel i Charles Leclerc, čiji je međusobni odnos u prošloj sezoni bio sve samo ne idealan.
Znatno veći pritisak je na četverostrukom svjetskom prvaku: Vettelu ugovor istječe krajem 2020. i ovo je posljednja prilika da pokaže da može pobijediti Leclerca i još jednom se uključiti u borbu za titulu. S druge strane, Leclerc je produžio ugovor do 2024. godine i već je određen kao budućnost Ferrarija.
"SF1000 je malo crveniji nego prošle godine. Izgleda fantastično! Nadam se da će takav biti i u vožnji", Vettel je oduševljen novim bolidom, dok Leclerc kaže da je novi bolid "malo drugačiji" nego u 2019. godini.
2020. New decade, same goal.
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 11, 2020
Discover all contents at https://t.co/3v8D5ebZmw#SF1000 #essereFerrari pic.twitter.com/eXXUWhgc3U
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.