'Zaštitimo žene, ćevapi su na sigurnom': Nova kampanja "Harija" odjeknula Bosnom i Hercegovinom

9
Radiosarajevo.ba
'Zaštitimo žene, ćevapi su na sigurnom': Nova kampanja "Harija" odjeknula Bosnom i Hercegovinom
Foto: Kolaž / Kampanja ćevabdžinice Harry

Travnička ćevabdžinica Hari ponovo je privukla pažnju javnosti svojom novom reklamnom kampanjom, koja je izazvala brojne pozitivne reakcije.

Nakon prethodnih kampanja koje su bile kontroverzne i podijelile javnost, nova reklama je dočekana s oduševljenjem kod svih bosanskohercegovačkih građana i građanki.

Poruka reklame je jasna i snažna: "Zaštitimo žene, ćevapi su na sigurnom."

Barbarez priredio iznenađenje na spisku igrača za meč sa Nizozemskom, bez standardnog igrača

Barbarez priredio iznenađenje na spisku igrača za meč sa Nizozemskom, bez standardnog igrača

Ova kampanja objavljena je nakon što je sarajevski ćevap službeno prepoznat i zaštićen kao autohtoni bh. brend, ali i nakon brojnih slučajeva femicida u našoj zemlji - od početka ove godine, u osam mjeseci, ubijeno je osam žena...

Ćevabdžinica Hari iskoristila je priliku da istakne važnost zaštite žena, povezujući društvenu odgovornost sa zaštitom kulturnih vrijednosti.

Koliko se doznaje u objavama na društvenim mrežama, autor plakata je dizajner Haris Jusović.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (9)

/ Povezano

/ Najnovije