Skrivene poruke u poznatim logo znakovima
Zbog toga logo dizajneri pokušaju "nakrcati" što više značenja u što manji prostor.
Tako mnogi od njih nose skrivene poruke, a mi vam donosimo neke od njih.
Amazon
Postoje dva značenja koja se kriju iza ovog poznatog logoa. Prvo je jednostavno: sama strelica izgleda kao osmeh koji nagoveštava da je glavni cilj kompanije da učini svoje korisnike srećnim i zadovoljnim. Drugo značenje je još interesantnije: kao što možete da vidite, strelica se proteže između A i Z. Ovo naglašava da Amazon ima veoma široki spektar ponude kada je reč o proizvodima, od A do Z.
Sony Vaio
Prva dva slova logotipa Sony Vaio čini val koji simbolizira analognu oznaku, a posljednja dva slova su slična brojevima 1 i 0, a to je simbol digitalnog signala.
Formula 1
Djeluje kao nešto što su vidjeli svi, ali postoje mnogi kojima je jedinica u naoko praznom prostoru promakla.
BMW
Često se vjeruje da centralni dio BMW logotipa simbolizira propelere aviona jer se ta kompanija prije bavila proizvodnjom motora za avione. Ipak, to je zapravo dio bavarske zastave, dijela Njemačke u kojem je firma nastala.
Apple
Trenutni logo je modernizirana verzija jabuke koja je pala na glavu Isaaca Newtona (prva verzija logotipa imala je čak i Newtona koji sjedi ispod drveta). Međutim, mnogi su zaključili da iza logotipa postoji niz teorija.
Neki tvrde da logo simbolizira "zabranjeno voće" i strast za znanjem, a neki da ugriz (na engleskom "bite"), predstavlja 8 bitova (jedan "byte"). Ipak, dizajner Rob Janoff smatra da ove teorije nemaju veze s njegovom idejom.
Continental
Poznati proizvođač automobilskih guma ima logotip u kojem prva dva slova prikazuju automobilski točak.
NBC
Iako danas gotovo svi znaju da NBC-ev logo predstavlja pauna, tim više jer ga često spominju, isti je mnogima godinama promicao, a ideja je da simbolizira šarolik program ove televizijske kuće.
Toblerone
Toblerone, poznata kompanija za proizvodnju čokolade sa sjedištem u Bernu u Švicarskoj, u svom logotipu ima siluetu medvjeda. To je zato što Bern ponekad nazivaju gradom medvjeda.
Baskin-Robbins
Firma Baskin-Robbins poznata je po 31 okusu sladoleda (za svaki dan u mjesecu), a tu su poruku htjeli pokazati i u svom logotipu.
FedEx
Promotrite li malo bolje logo firme FedEx, vjerojatno ćete zapaziti strelicu, a ona simbolizira brzinu i preciznost kompanije.
Ova karikatura sve objašnjava. Zbog čega drugog bi nam oči stalno bile zalijepljene za ekran?
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.