Poslušajte ove savjete uspješnih ljudi ako želite da i vi budete uspješan dizajner

Radiosarajevo.ba
Poslušajte ove savjete uspješnih ljudi ako želite da i vi budete uspješan dizajner
Poslušajte ove savjete uspješnih ljudi ako želite da i vi budete uspješan dizajner.

Citati mudrih ljudi su često najbolji izvor inspiracije. A posao dizajnera najčešće i jeste da inspirišu. Da navedu posjetioce i kupce da se vraćaju na web stranice i da izvrše željenu akciju.

Ovi citati su zapravo smjernice koje mogu da vam pomognu da saznate nešto o UI / UX dizajnu, a možda ćete i pronaći rješenja za svoje probleme u njima.

1. Razjasnite problem

„Problem koji je dobro postavljen jeste problem koji je poluriješen." – Čarls Ketering

Prvi korak u rješavanju problema jeste da ga razjasnite. Tek tada možete da predložite neko rješenje.

Da biste jasno razumjeli vaš problem u dizajnu, upoznajte svoje korisnike i postavite im pitanja o njihovim zahtjevima. Definišite njihov problem svojim riječima. Napravite plan prema kome ćete da radite na tom problemu. Zatim se fokusirajte na moguća rješenja. Rad na problemu koji niste dobro razumjeli može dovesti do netačnih i irelevantnih rješenja.

2. Budite doslijedni

„Usaglašeno iskustvo je bolje iskustvo." – Mark Eberman

Budite u skladu sa vašim dizajnom. Vaš korisnik će se osjećati veoma ugodno kada doživljava poznato, odnosno kada dok koristi vaš proizvod (web sajt ili aplikaciju) ima isto iskustvo.

Ako dajete zasebno rješenje svaki put kada riješite problem, to će dovesti do konfuzije kod korisnika. Konzistenost, sa druge strane, pomaže korisniku da lako pronađe informacije koje traži. Morate voditi računa o konzistentnosti u vizuelnom dizajnu vašeg proizvoda, kao i o iskustvu koje pružate vašem korisniku.

3. Budite kreativni

„Kreativnost znači da dozvoljavate sebi greške. Dizajn znači da znate koje od njih ćete zadržati." – Skot Adams

Budite kreativni i budite originalni. Upotrijebite maštu da predvidite moguće interakcije korisnika sa proizvodom koji dizajnirate. Zatim pretvorite svoju maštu u vizuelne nacrte (engleski mock-up) i tada sagledajte da li ta rješenja imaju smisla. Pokušajte ponovo ako niste zadovoljni svojim idejama. Uspjećete da kreirate tačan dizajn samo ukoliko radite na svojim greškama istrajno uvijek iznova. Niko nije napravio savršen proizvod iz prvog pokušaja.

4. Ciljajte na efekat „vau!“

„Postoje tri odgovora na neki dizajn – da, ne, i vau! Vau je onaj na koji treba da ciljate." – Milton Glejzer

Zamislite šta je najbolje i radite za to. Nemojte da se zadovoljavate običnim dizajnom.

Pokušavajte sve dok ne uspijete da budete potpuno zadovoljni onim što ste dizajnirali. Pokušajte da prevaziđete očekivanja vašeg korisnika, tako da kada vide vaš dizajn, osjete prijatno iznenađenje. Najbolje stvari možete da postignete samo ako ih postavite kao svoj cilj.

5. Volite svog korisnika

„Želite da se vaši korisnici zaljube u vaš dizajn? Zaljubite se u svoje korisnike." – Dejna Kisnel

Ako ignorišete svoje korisnike, oni će ignorisati vaš proizvod. Najprije vaši korisnici i njihove želje moraju da vam budu na umu. Sagledajte ih, posmatrajte ih i razgovarajte sa njima. Ne donosite odluke bez njihovog mišljenja.

Neka vaši korisnici budu uključeni u proces dizajniranja. Upoznajte njihove probleme. Učite iz njihovih pritužbi i žalbi. Tek tada ćete moći da napravite proizvod koji im može biti upotrebljiv.

6. Budite konkurentni

„Dobar dizajn je najbolji način da se razlikujete od vaših konkurenata." – Jun Džong Jong

U ovom konkurentnom i prenatrpanom svijetu, samo dobar dizajn može vam pomoći da se izdvojite u industriji. Da biste se razlikovali, morate da pratite nekoliko pravila.

- Činite dodatne napore da biste služili svom korisniku. Tražite njihove „bolne tačke“ i rješavajte te probleme.
- Uradite istraživanje. Nikada ne prestajte da učite. Učite sa interneta, učite iz vaše okoline i učite od ljudi oko vas.
- Prije nego što se uporedite sa drugima, uporedite različite verzije svoga rada. Ako ste sve bolji, bez sumnje se krećete ka uspjehu.

7. Ne vodite se ličnim mišljenjem

„Kao i svi oblici dizajna, vizuelni dizajn govori o rješavanju problema, a ne o ličnim preferencijama ili mišljenju koje nije zasnovano na faktima." – Bob Bejkli

Zadržite ciljeve vašeg korisnika u mislima i razmislite o mogućim načinima njihovog upoznavanja. Vi niste vaš korisnik, niti su vaši korisnici vaši bliski saradnici. Nikada ne pokušavajte da nametnete svoje lične afinitete i da ono što vi volite postavljate kao mjerilo u vašem dizajnu. Ne dizajnirate za sebe.

Ako želite da postanete stručnjak u web dizajnu, danas to možete da postignete i putem edukativnih programa. Ali obratite pažnju. Da biste bili spremni za posao, obuka bi trebalo da traje najmanje 12 mjeseci. Više o takvim projektno orijentisanim obukama kod nas možete da saznate na ovom linku.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije