Fotografije iz zraka: Pogledajte kako napreduje gradnja tunela Hranjen
Na dionici Prača – Goražde izvode se radovi na tunelu Hranjen.
Tunel se sastoji od dvije tunelske cijevi, glavnom i servisnom, na međusobnom razmaku od 25 metara. U prvoj fazi izgradnje tunela Hranjen glavna tunelska cijev za dvosmjerni saobraćaj imat će finalnu sekundarnu tunelsku oblogu, a predviđena dužina je 5556,90 metara.
Paralelno sa glavnom tunelskom cijevi projektirana je servisna cijev dužine 5490,00 metara. Servisna cijev i poprečni prolazi služe za evakuaciju iz jedne u drugu tunelsku cijev ugroženih korisnika objekta, te kao alternativni pristup spasiteljima.
Predviđeno je 6 poprečnih prolaza za pješake na udaljenosti manjoj od 1000 metara, te 5 poprečnih prolaza za interventna vozila na odaljenosti od 1000 m. Ukupno sa sigurnosnog aspekta poprečnim prolazima se može izvršiti evakuacija učesnika u saobraćaju na svakih 500 m. Servisna cijev se u ovoj fazi izgradnje izvodi bez sekundarne obloge.
Za potrebe gradilišta formirano je i centralno kamp naselje u mjestu Hrenovica, te kamp na južnom izlazu tunela Hranjen. Instalirana kamp naselja obuhvataju infrastrukturu za smještaj radnika, uredske prostorije, betonare, deponije materijala u skladu sa zahtjevima projekta.
Brza cesta u području tunela određena je na brzinu do 100 km/h. Izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekat za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitet nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnji sat i po.
U kojoj fazi su trenutno radovi, pogledajte u galeriji.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.