Zmaj od Bosne pod turskim nebom: Sve više Bosanaca i Hercegovaca dolazi na njegov mezar

/ Komentari (7)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

fadil.çvarak

administratore reaguj.pojedini raspiruju mrznju i netrpeljivost prema meni

Tamo je lijepo, pa ostanite sto duze, please!

.......

Marš u Srbiju vlašino.

administratore reaguj.pojedini raspiruju mrznju i netrpeljivost prema meni ka fadil.çvarak

Hercegovci iz Županije zapadnohercegovačke

U velikom broju hrle u Tursku

eh e h

U velikom broju hrle u Tursku ka Hercegovci iz Županije zapadnohercegovačke i trebaju jer ga nisu podržali kad su trebali sad idu i traže oprost

DW je prešao na islamisitčku znanstvenu fantastiku

ionako nebitan, podanički i marginalan, DW je izmaštao da je neki kamen, nekog turčina u genocidnoj turskoj, kamen debila od bosne. sramotno i skandalozno od strane zgažene i okupirane švapčadi.

Nastavljamo seriju razbijanja bošnjačkih mitovo!!

ZMAJ OD BOSNE: BORAC ZA VLASTITE PRIVILEGIJE!! Nastavljamo sa serijom razbijanja bošnjačkih mitova. Kada se govori o Husein-kapetanu Gradaščeviću, u bosanskoj javnosti i popularnoj historiografiji često se koristi romantična slika "Zmaja od Bosne" – heroja koji se prvi usudio ustati protiv Istanbula i boriti za autonomiju Bosne. Digli smo se protiv Turaka i njihove nepravde za vlastitu državu. Tako danas glasi slika prosječnog Bošnjaka o ovom pokretu. Te na tome i staje. Dodatna pitanja kako i šta on ne postavlja. Dovoljno je da je nešto za Bosnu i to je automatski dobro. No, ako taj pokret posmatramo izvan nacionalno-romantičarskih naočala, jasno je da je njegov primarni motiv bio očuvanje feudalnih privilegija domaće elite, ugroženih modernizacijskim reformama Osmanskog carstva. Ajani, kapetani i velikaši u Bosni početkom 19. stoljeća uživali su visok stepen faktičke samostalnosti. Centralna vlast iz Istanbula bila je slaba, a kapetani su vladali svojim nahijama gotovo kao mali kneževi – ubirali poreze, održavali vlastite vojne jedinice i kontrolirali seljačko stanovništvo. Kada je Osmansko carstvo krenulo putem reformi (tanzimata), koje su predviđale ukidanje spahijskog sistema, jačanje regularne vojske, davanje većih prava kršćanskim podanicima kojima su ovi mogli raditi što su htjeli i centralizaciju vlasti, dakle, stvaranje moderne države, bosanski velikaši su to doživjeli kao direktan udar na svoje privilegije.

/ Najnovije