"Ne objavljujte fotografije svoje djece bez potrebe, pogotovo ne one s plaže"
Nažalost, ovu ekspanziju ne prati istovremeno povećanje medijske pismenosti korisnika, što rezultira velikim društvenim problemima: govorom mržnje, povećanjem agresije i nasilja među djecom, te realnom opasnošću od zloupotrebe djece u svrhu pornografije.
„Pustiti dijete bez nadzora na internet je kao da ste ga pustili samog na najprometniju raskrsnicu“, upozoravaju iz organizacije Save the Children.
Vodeći se zabrinjavajućim podacima istraživanja provedenog u Bosni i Hercegovini 2016. godine, organizacija Save the Children je u BiH i Srbiji pokrenula kampanju #MislišDaZnaš. Cilj ove sveobuhvatne akcije, u koju su se uključili mnogi regionalni mediji, je povećanje svijesti o rizicima i opasnostima s kojima se djeca suočavaju prilikom korištenja informativno-komunikacijskih tehnologija.
U sklopu kampanje upravo su objavljeni edukativni video i infografika pod nazivom Važno obavještenje za roditelje s pet zlatnih savjeta za sigurnije djetinjstvo na internetu.
Jedan od savjeta upućenih roditeljima odnosi se na objavljivanje fotografija svoje djece na društvenim mrežama.
Pogledajte:
Save the Children poziva sve roditelje i djecu da primjenjuju pravila sigurnog korištenja interneta, te da više informacija potraže uz hashtag #MislišDaZnaš.
Kampanju su do sada podržali: Cineplex Arena Novi Sad, Cineplax Roda Beograd, Cinema City Sarajevo, Multiplex Ekran Zenica, TV N1, Radio Slobodna Evropa, BHT1, Prvi TV, Blic, Dnevni list, Nezavisne novine, Večernji list, Ljepota i zdravlje, Grazia, Gracija, Urban magazin, Radio 021, Bljesak, Klix, Radiosarajevo.ba, DEPO, Buka i Radio "Active" Zenica.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.