Najveći dan ljepote: Besplatna šminkanja, trikovi, savjeti i vrijedne donacije
Pod sloganom "Ljepota kako je MI vidimo" ovaj događaj vrhunac je dm look kampanje u kojoj su zajedno s poznatim bh. blogericama, te poznatim make up brendovima predstavljeni novi trendovi.
Na dm beauty academy, uz besplatna šminkanja i savjete vizažista, posjetioci su imali priliku upoznati ambasadorice kampanje - blogerice, koje su otkrile nekoliko trikova za lijep izgled.
"Što se tiče make-upa i mog pogleda na to, ja sam uvijek za neutralnije nijanse - da nikad ne pretjerujemo. Dakle, večernji make-up je večernji, nikako dnevni. Ja kao osoba koja radi sa Max Factorom, ali i privatno volim crveni ruž. Uvijek kažem da stavimo akcenat na crveni ruž, jer bez obzira na to kako se osjećamo i šta nosimo, crveni ruž je tu da podigne svaku kombinaciju. Što se tiče, sjene preporučujem uvijek neutralne. Ja stavljam akcenat na usne, tako da ne bi trebalo dođi do prevelikih različitosti između očiju i usana", rekla je Max factorova modna blogerica.
Pažnju brojnih posjetilaca privukao je Skin health detector, pametni uređaj koji analizira stanje kože, dok se u dm virtuelnom kutku mogli otkriti koji dm look im najviše pristaje. Najsretniji su osvojili make up poklon pakete. Također, premijerno je predstavljeno i online izdanje dm active beauty časopisa koji nudi mnoštvo zanimljivog sadržaja i korisnih savjeta o zdravlju, ljepoti i novim trendovima.
"Dm nastoji da slijedi i postavlja nove trendove, a kako smo prepoznali važnost online medija, ove godine u saradnji s partnerima smo odlučili kreairati dm look-ove s blogericama. Njih šest, svaka na svoj način, prenosile su poruku kampanje da smo svi lijepi na svoj način uprkos sitnim nedostacima. Njihove savjete i look-ove koje su kreirale upotpunili smo bogatom ponudom dm proizvoda u dm prodavnicama uz brojna sniženja. Uz to, na dm beauty academy, svi zainteresovani već tradicionalno mogu potražiti savjet vizažista i besplatno se našminkati. Ovaj događaj svake godine ima i svoju humanu stranu, te vjerujemo da će donacija od 6.000 KM koju smo danas uručili Klinici za ginekologiju i akušerstvo u Tuzli uistinu pomoći ženama koje, nažalost, vode veliku bitku za svoje zdravlje", izjavila je Admira Isaković, članica uprave dm-a za BiH.
Donacija uručena Univerzitetskom kliničkom centru u Tuzli namijenjena je obnovi prostorija na Klinici za ginekologiju i akušerstvo u kojima za vrijeme terapije borave pacijentice oboljele od raka genitalnih organa. Tim povodom, glavna medicinska sestra ove Klinike Nermina Grabić se zahvalila dm-u na doniranim sredstvima.
"Zahvalila bih se kompaniji dm u ime Klinike za ginekologiju i akušerstvo i u moje lične ime što je prepoznala potrebe pacijentica i omogućila da opremimo apartman za teško oboljele pacijentice od raka genitalnih organa", rekla je Nermina Grabić.
Ženama koje su trenutno smještene na Klinici dm je zajedno s partnerima pripremio poklon pakete make up proizvoda.
Nagradne igre i zabava za najmlađe upotpunili su ovaj dan posvećen ljepoti. Ali tu iznenađenjima nije kraj! Do 6. novembra sve kupce u dm prodavnicama očekuje 25% popusta na odabrane proizvode dekorativne i kozmetike za njegu lica, a 5. novembra dm poklanja -10% na ukupnu kupovinu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.