Kada marketing pređe granicu: Šta se događa kada se nada roditelja pretvori u tržišni proizvod

/ Komentari (2)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

DF - Bademantil stranka

Sve tacno rečeno, medicinski marketing ovog tipa postao je svjesna prevara i manipulacija prve vrste! To je klasično krivicno djelo! U takvom reklamiranju i promociji tih preparata učestvuju i pojedini izabrani zvanicnici koji glagoljavo pricaju o nepravilnostima u društvu, da skreću priču od svojih unosnih i sumnjivih biznisa. Javno učestvuju i zgrću novčane iznose u reklamiranju takvih proizvoda, a još uvijek nema nikakvih reagiranja niti sankcija?????????????? Drastičan primjer je reklamiranje medicinskog preparata za dijabetes koji promovira suspektna zastupnica DF stranke Marijela Hašimbegović, koja u istoj reklami tvrdi da se o proizvodu informirala putem interneta i da ga toplo preporučuje svima, jer kako kaže, nakon korištenja tog preparata ona je regulirala svoj dijabetes, bez bilo kojeg relevantnog dokaza njenog ljekara - dijabetologa???? Još uvijek je čudno, kako do sada nisu reagirale nadležne sluzbe, inspekcije, sud i tužilaštvo????? Teška zloupotreba i manipulacija s javnošću, a naročito kada je u pitanju zdravlje ljudi, teško je krivicno djelo i zloupotreba izabranog zvanicnika! Nema reagiranja njene bademantil stranke i kada je raspremljena reklamirala bademantile, nema reagiranja kada reklamira proizvode o kojima se informira putem interneta, te tako ranjive građane dovodi u zabludu i teško manipulira, makar iz etičkih i moralnih razloga! Fujjuuuuujjjj!

Kostimografkinja na internetu pročitala ??????

Kompanije i farmaceutske kuće koje se bave prodajom farmaceutskih preparata zaista djeluju neozbiljno kada angazuju trećerazredne pjevače i kostimografkinje da reklamiraju takav proizvod! Nevjerovatno je da takvi likovi pricaju o procesu bolesti prostate i dijabetesa.Pricaju o svjetskim statističkim podacima, pricaju o etiologiji bolesti i sl. Ako su već angazovani, oni mogu pričati samo o svom licnom iskustvu o djelovanju preparata na njihovo licno zdravlje, a nikako da pricaju o svojstvu, načinu djelovanja, te da tvrde nedokazane činjenice koje su njihovi ljekari nisu nedvojbeno ustvrdili. Da li je vrijeme da se zdravstveni radnici oglase? Suplementi postoje svugdje u svijetu i oni mogu biti support osnovnoj terapiji i to strogo pod ljekarskim nadzorom. Vrijeme je da struka kaže koliko je reklamiranje takvih zvanično neregistrovanih proizvoda opasno bez nadzora ordinirajuceg ljekara. Farmaceutska industrija preuzela je primat nad ljekarskom “dijagnozom”. Pacijenti iz očaja, zbog bolesti, koriste razne reklamne proizvode koji se nekontrolisano plasiraju na tržište bez odobrenja nasih zdravstvenih institucija. Naravno da pacijentu ne može niko zabraniti da kupuje takve preparate, ali institucije moraju djelovati u skladu sa zakonom, kako bi zaštitile očajne pacijente zbog mogućeg rizika od korištenja takvih”divljih”proizvoda, zbog zloupotreba i manipulacija onih koji učestvuju u svemu ovome na bilo koji način !

/ Najnovije