Financial Times o uspjehu sestara iz BiH: Kako zaraditi na društvenim mrežama?
O njihovom uspješnom poslovanju preko društvenih mreža pisao je i Financial Times, baveći se mladim ljudima koji zarađuju na isti način.
Ove dvije sestre vrše "digitalni utjecaj" u svijetu mode i životnim stilovima i imaju skoro dva miliona pratilaca na Instagramu. Novinara Financial Timesa zanimalo je šta se podrazumijeva pod pojmom "profesionalni Instagramer" i koliko zarađuju sestre...
Amra i Elma su radile s brendovima Avon, Johnson&Johnson i Uberom.
Ove dvije sestre odvojeno imaju oko 658.000 i 617.000 pratilaca na Instagramu, a 148.000 i 271.000 na Twitteru. Među tri najpopularnija Instagram blogera u svijetu mode broj pratilaca kreće se oko 2,84 miliona, 1,76 i 1,6 miliona.
Amra i Elma porijeklom su iz Sarajeva i imaju 31 i 32 godine. Sarajevo su napustile početkom rata u BiH sa svojom porodicom odakle su najprije otišle u Finsku, a zatim i u Washington.
Godine 2013. sestre su napustile advokatske i ekonomske poslove i osnovale marketinšku agenciju koja sada zapošljava 12 mladih osoba iz BiH koji rade od kuće.
Na svojim fotografijama objavljuju svakodnevne stvari iz života, a često su plaćene i da budu prisutne na nekim modnim događajima. Zbog velikog broja pratilaca angažiraju ih i poznati modni brendovi.
Njihove fotografije su kvalitetne - rađene profesionalnim aparatom, a društvene mreže posmatraju kao nauku i zbog toga uspijevaju.
Sestre govore i o "univerzalnoj želji" žena da izgledaju kao najbolja verzija sebe.
Obje sestre godišnje zarade oko 715.000 dolara.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.