Alma Ferović - Fazlić: Šantićeva pjesma o Emini će se uvijek pjevati

J. Ć.
Alma Ferović - Fazlić: Šantićeva pjesma o Emini će se uvijek pjevati
0 / FOTO: Alen Hadžić Morris
Praunuka čuvene Emine kojoj je Aleksa Šantić posvetio svoju najpoznatiju pjesmu, Alma Ferović Fazlić na početku razgovora za Radiosarajevo.ba otkriva kako su nastali najljepši stihovi 20. stoljeća.

"O praneni nažalost ne znam mnogo. Umrla je 1960. godine prije moga rođenja tako da je i ne pamtim. Ono što znam i pamtim jesu priče o njoj, njenoj blagoj naravi, veselom karakteru, lijepim crtama lica, osmijehu i jednoj posebnoj duši, što je dok je još bila djevojčurak nadahnulo pjesnika Šantića da napiše bezvremenske najljepše stihove. Znam da je bila radosna radi ove pjesme ali je pomalo stidljivo reagirala kada bi je čula na radiju. Imala je lijep život s pradedom uglednim trgovcem Avdagom Koluderom koji je poznavao i veoma poštovao pjesnika Šantića", prisjeća se Alma Ferović Fazlić te dodaje kako je pjesma o praneni Emini Sefić Koluder velika motivacija kroz život kako njoj tako i drugim praunucima.

"Ovo uvijek ističem jer nas ima mnogo, s obzirom da je rodila 14-ero djece, a i naša djeca će također nastaviti gdje mi stanemo - i to je ono što je najljepše. Emina će uvijek biti živa u nama a i pjesma o njoj će se uvijek pjevati", kazala je Ferović Fazlić koja je odlučila da prepjeva čuvene Šatićeve stihove u čast svojoj praneni.

Nasljednica opjevane mostarske ljepotice je magistar londonske Kraljevske muzičke akademije. Odigrala je i više od 400 predstava u londonskom mjuziklu Gospodar prstenova. Trenutno živi i radi u Sarajevu, a kaže da joj je želja bila da Eminu obradi na savremeniji način.

Imala je, kaže, želju da iza sebe ostavi jednu potpuno drukčiju verziju pjesme koja je zapravo slika njenog umjetničkog života i onoga čemu se posvetila, a to je pozorište i mjuzikli.

"Nikako nije paralela nekoj dosadašnjoj verziji a posebno ne onoj neprevaziđenoj, koju najviše cijenim - čuvenog Himze Polovine. Kroz video sam željela prikazati lijepe prizore iz Mostara i Hercegovine na malo teatralniji način kao i kroz muzički aranžman koji smo uradili muzički producent Deneb Pinjo i ja. Ono najposebnije što mi se kroz ovaj projekat dogodio je susret sa suprugom Sanjinom Fazlićem, koji je i autor videa. Pozorište i mjuzikli će zauvijek biti moje opredjeljenje i definitivno sam sigurna da sam odabrala poziv za koji sam se zapravo rodila. Kroz pozorište sam prošla i kao izvođač, ali i kao producent koji uživa gledajući kako djelo nastaje, a posebno u radosti ljudi koji ga izvode i publici koja ih gleda", istaknula je. 

U sarajevskom Narodnom pozorištu 13. novembra premijerno je izveden mjuzikl Flashdance u produkciji IMTM-a. Zanimalo nas je kako se, kao izvršna producentica, odlučila baš za ovaj mjuzikl.

flashdance_mjuzikl (6).jpg - undefined

"Institut za muziku, teatar i multimediju, kojim rukovodim producira mjuzikle jednom godišnje nastoji da uvijek donese nešto drukčije od prethodne godine. S obzirom da smo 2016. uradili mjuzikl Annie, s djecom u glavnim ulogama, ove godine smo odlučili uraditi nešto potpuno kontrastirajuće. Flasdhance je jedan od meni izuzetno dragih filmova a i veoma poznat. To je priča o borbi, ljubavi, željama i snovima i nekako prenesen u naše današnje stanje još uvijek je vrlo je aktuelan.

"U dramskom smislu lako je prilagodljiv vremenu u kojem danas živimo. Kada razmišljam o novim projektima vodim se nekim unutarnjim instinktom i zapravo odlučujem se za neki mjuzikl ukoliko mogu vizualizirati početak odnosno prvih nekoliko scena i glavne aktere. Ako toga nema to mi je znak da još nije zrelo u nekom smislu jer mjuzikl je savršen spoj pjevanja, plesa i drame uz sve scenografske i tehničke zahtjeve, što je u kompletu veoma teško realizirati. Ipak, kako svake godine napredujemo kao svojevrsna trupa, posebno u kreativnom smislu osjećam da zajedno jačamo. Ovo je prije svega timski rad", naglasila je Alma Ferović Fazlić. 

Svaki novi projekt velikih razmjera je i veliki rizik. Uvijek iznova okupljaju tim za glumačku podjelu, a u svakoj predstavi učestvuje najmanje tridesetak ljudi ne računajući dodatnu podršku tehničkog osoblja. Ova talentirana producentica ne skriva zadovoljstvo što je i ova peta po redu produkcija izazvala ogroman interes i ispunili očekivanja publike.

"Ovaj put smo napravili korak dalje posebno u vizuelnom smislu. Interes je zaista veliki i već smo rasprodati za 23. decembar kada će se desiti repriza mjuzikla, što je divan osjećaj i velika motivacija za sve aktere. Mnogo polažemo u marketing a posebno vizuelni identitet cijelog projekta jer to je ono prvo što izlazi u javnost. Na svu sreću tim sa kojim radimo Agencija Komitet iz Sarajeva iz godine u godinu čini čuda ne samo za naše produkcije nego i za razvoj muzičkog teatra uopće, nudeći inovativna grafička rješenja i pomalo filmske vizuale kakvi do sada nisu viđeni", kazala je naša sagovornica. 

Pored škole muzičkog teatra za djecu s kojom rade od 2016. godine educirali su preko sedamdesetero djece koji su igrali u mjuziklu Annie. Ove godine posebno ističe Pop-rock školu pjevanja koja je posvećena muzičkom obrazovanju djece i odraslih po internacionalno priznatom programu Rockschool iz Londona.

"Program je priznat u 57 zemalja širom svijeta i sastoji se iz osam nivoa muzičkog obrazovanja, a u procesu smo licenciranja za predstavništvo RSL-a kako bi i naši učenici dobijali stranu diplomu i mogli dalje školovanje van granica BiH. Početkom sedmice škola je obilježila prvu godinu rada velikim koncertom u jazz clubu Monument, gdje su svi polaznici uz live muzički bend No Woofer iz Zenice prezentirali sve do sada naučeno. Smatram da je ovo važan korak za bh. muzičku scenu, koja se pothitno mora obogatiti novim talentima, odnosno vokalima koje definitivno imamo, ali se moraju usmjeravati", mišljenja je Alma Ferović Fazlić. 

 

 

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije