Hakan Çelik za Radiosarajevo.ba: Anadolu Agency kao dio bh. medijske svakodnevnice

Radiosarajevo.ba
Hakan Çelik za Radiosarajevo.ba: Anadolu Agency kao dio bh. medijske svakodnevnice
/ FOTO: AA/Radiosarajevo.ba

Balkanski servis Anadolu Agency, jedne od najuglednijih svjetskih novinskih agencija, danas slavi tri godine iznimno uspješnog rada.

Kada je 11. marta 2012. zvanično počeo s radom, ekspresno je postavio nove standarde, profiliravši se u svakodnevnicu i kao važan faktor ovdašnje medijske svakodnevnice.

Razgovarao: Emir Aletić, Radiosarajevo.ba

Bezbroj sjajnih reportaža, vrhunskih fotomaterijala, ekskluzivnih videopriloga. Anadolu Agency ima jasan cilj - svrstati se među pet najvećih svjetskih agencija u narednih pet godina, a balkanski servis dio je strategije - malen, ali bitan i uspješan, kao i većina regionalnih centara AA širom svijeta.

Povodom lijepog jubileja, razgovarali smo s Hakanom Çelikom, direktorom  Regionalnog ureda Anadolu Agency za Balkan u Sarajevu.


Vrhunski tim novinara i urednika, FOTO: Radiosarajevo.ba/AA
Kako nam je naš sagovornik kazao na početku razgovora, sretan je što ima priliku biti dio priče, uspješne priče, koja već tri godine traje i raste.

''Balkanska direkcija Anadolije najviše je prenošena novinska agencija u Istočnoj Evropi u posljednje tri godine, otkad je počela sa servisom na bosanskom, hrvatskom i srpskom jeziku. Anadolija je donijela jedan novi format u novinskim agencijama, a to su ekskluzivne vijesti i priče, koje su prema svim statistikama od iznimne važnosti za balkanske medije. Osim vijesti koje objavljujemo s područja cijelog Balkana, regionalnoj centrali su na raspolaganju i dopisništva naše agencije od Pekinga do Washingtona, tako da mediji na Balkanu koji koriste servis Anadolije imaju priliku da dobiju najbrže i najtačnije informacije iz cijelog svijeta. Upravo zbog ovih činjenica koje sam naveo, za mene kao čovjeka koji se više od dvadeset godina bavi ovim poslom, izuzetna mi je čast što sam dobio priliku da sa svojim timom nastavim jednu uspješnu priču koja je započeta prije tri godine'', kazao je Hakan Çelik za portal Radiosarajevo.ba.

Ponosno je naglasio da je Ured na bosanskom, hrvatskom i srpskom jeziku prvi strani servis Anadolu Agency, odnosno njen prvi izlazak na međunarodnu scenu. Stoga je, dakako, po mnogo čemu poseban i važan.

''BHS servis ima posebno značenje za nas, kao uostalom i zemlje koje se nalaze na području Balkana. Naša je obaveza da u našim vijestima koje svakodnevno objavljujemo prikažemo svijetu realnu sliku Balkana onakav kakav on zapravo jeste i obrnuto."  


Tri godine uspješnog rada, FOTO: Radiosarajevo.ba/AA
Lijepa iskustva našeg sagovornika vežu za grad Sarajevo i državu Bosnu i Hercegovinu. Ovdje je već dugo.

''U Sarajevo sam prvi put stigao 1994. godine. Grad za vrijeme rata i Sarajevo danas mnogo se razlikuju, samo dobrota i požrtvovanost ljudi je ostala ista. Moram istaknuti da ovo nije moj prvi poslovni angažman, ja sam u periodu od 2012. do 2014. godine radio kao direktor TRT-a u Sarajevu. No, osim mog profesionalnog angažmana u BiH, ja gdje god odem srce me vuče da ponovno dođem i posjetim meni ovu srcu dragu državu. Razlog je jednostavan - zaljubio sam se i započeo svoj život s Bosankom. Danas sam sretno oženjen i imam dvoje prekrasne djece. Smatram da je suvišno bilo šta više reći'', rekao nam je Hakan Çelik

Godine iznimno uspješnog rada Agencije su iza, kako dalje, šta slijedi i kakvi su planovi za period koji dolazi?

''Danas sa sigurnošću možemo kazati da je novinska agencija Anadolija jedan od prvih izvora informacija svim medijima na području Balkana. Trenutno imamo preko 100 pretplatnika s područja Istočne Evrope i s ponosom možemo konstatirati da broj pretplatnika svakodnevno raste. U narednom periodu planiramo širenje dopisničke mreže u regionu i svijetu. A kada je u pitanju sadržaj, svakako ćemo se još više fokusirati na regionalne i specijalne priče. Kao što znate, Anadolu Agency je prije šest mjeseci pokrenula servis na albanskom jeziku, u narednom periodu ćemo se fokusirati na razvoj i unapređenje ovog servisa, sve s ciljem da do 2020. godine budemo među pet vodećih svjetskih agencija'', dodao je direktor  Regionalnog ureda Anadolu Agency u razgovoru za portal Radiosarajevo.ba.

Do 2020. među pet najvećih agencija svijeta, FOTO: Radiosarajevo.ba/AA

Kako biste ocijenili situaciju na bosanskohercegovačkoj medijskoj sceni, da li je kvantitet odnosno broj medija "progutao" kvalitet?

''Primjetno je da posljednjih godina sve više raste broj online medija te da zauzimaju sve veći značaj na bh. tržištu u odnosu na klasične medije. Prema mom mišljenju, to je korisno jer na taj način se daje mogućnost čitateljima da se informiraju iz više izvora. Kao novinar, uvijek se zalažem za poboljšanje profesionalnih standarda u izvještavanju jer to je od iznimne važnosti za cijelo društvo.
Upravo novinska agencija Anadolija vijesti praćene videozapisima i fotografijama servira medijima u skladu s princima etičnosti, dinamičnosti i tačnosti. To su naši osnovni principi prema kojima mi radimo i prema kojima ćemo raditi u budućnosti. Anadolu Agency želi biti most između balkanskih i svjetskih medija i to je jedna od stavki na kojoj ćemo raditi u budućnosti'', poentirao je Hakan Çelik na kraju razgovora za portal Radiosarajevo.ba.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije