Čitatelji pišu: Kako prevariti Kineze na eBayu?
Nakon što je portal Radiosarajevo.ba objavio priču o problemima koje građani Bosne i Hercegovine posljednjih sedmica imaju prilikom narudžbi i kupovina putem interneta, odnosno eBaya, na našu adresu stiglo je zanimljivo pismo čitatelja.
Gdje je zapelo: Naručili ste poštu putem eBaya, a paket ne stiže - zašto?
Naime, čitatelj nam je detaljno pojasnio sistem prevare koji je, kako je kazao, godinama funkcionirao bez problema. Bilo je tako, ali neće biti više. Što je varao, varao je. A kako je to izgledalo?
Piše: Čitatelj portala Radiosarajevo.ba
"Kako sam to radio? Lako i jednostavno! Naručim artikl, on stigne na adresu, javim dobavljaču recimo nakon mjesec dana koliko je on postavio rok da roba stigne - da artikl nije stigao i to je 'pola posla'. Dakle, žalim se da ništa nisam dobio, a oni gotovo u pravilu ponude novo slanje artikla ili vrate novac. Mogao sam birati.
Na samoj ponudi artikla uvijek piše da je refundacija zagarantirana u slučaju ne dolaska artikla iz ovog ili onog razloga. Nude to iz jednog jednostavnog razloga: samo da bi dobili pozitivnu ocjenu odnosno dojam.
Obično sam prilikom kupovine pokušavao shvatiti kako čitav posao funkcionira. Odlučivao sam se za velike prodavnice s hiljadama prodanih artikala. Ako mu povjerenje na profilu nije dobro, ljudi manje kupuju. Poznajem mnogo ljudi koji su tako zarađivali.
Znalo se desiti i da roba stvarno ne dođe, ali i to se može iskoristiti. Oni vrate novac, da bi artikl često znao stići sa zakašnjenjem. U tom slučaju, samo 'šutim' i novac ostaje, a artikl je tu.
Prevariti ih je nemoguće kad pošalju robu s pratećim brojem, jer u tom slučaju oni prate kretnje pošiljke i znaju kada dođe na carinu. Tada se ne mogu žaliti, ali sam probao, žalio sam se, i nekad uspijevao dobiti novac nazad jer se dešavalo da i oni izgube trag pošiljci'', pojasnio nam je čitatelj.
I onda se čudimo zbog ''crne liste''...
Podsjećamo, odmah nakon stupanja na snagu ove odluke BH Pošta je obavijestila korisnike o suspenziji. Prema informacijama koje smo dobili iz JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo oni su se obratili Svjetskom poštanskom savezu tražeći pojašnjenje razloga obustavljanja pružanja usluge prijema paketskih pošiljaka za primaoce u BiH, kao i tumačenje ovlaštenja pošte Hong Konga za poduzimanjem ovakve mjere.
Tekstovi u rubrici Ja mislim ne odražavaju nužno stavove portala Radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.