Pripremate se za sehur, razmišljate šta jesti, evo nekoliko savjeta

0
Radiosarajevo.ba
Pripremate se za sehur, razmišljate šta jesti, evo nekoliko savjeta
Foto: Unsplash / Zdrav obrok

Ramazanski post počinje od zore i traje do zalaska Sunca. 

Vrijeme pred zoru u kome se muslimani jelom spremaju za sljedeći dan posta naziva se imsak, a samo jelo pred početak posta je sehur.

Zora 2. aprila nastupa u 5.08 sati, tako da se može sehuriti do tad, a izlazak Sunca je u 6.27 sati, što znači da se sabah namaz mora klanjati prije izlaska Sunca, u periodu poslije sehura.

No, za postače je uvijek pitanje, šta jesti u vrijeme sehura, da organizam održi što duže jakim. 

Preporučuje se unos vode, hurme, orašasti plodovi, bobičasto voće, jaja, mlijeko, mliječni proizvodi ali i kafa. 

Hurme se inače najviše konzumiraju u toku mjeseca ramazana.

Bogate vitaminima i mineralima, hurme su idealan izbor za jutarnju opskrbu ovim nutrijentima.

Svaka porcija hurmi pruža više od tri posto preporučene doze vitamina A, K, tiamina i folne kiseline.

Jedan su od najbogatijih izvora željeza, kalcija, magnezija, kalija i fosfora. Sadrže gotovo sve vitamine B kompleksa, i bogat su izvor fito-hranjivih tvari poput karotenoida i flavonoida. Dakle, zaboravite na skupe vitaminske tablete i navalite na hurme.

Također, za sehur treba jesti hranu bogatu vlaknima da bi se što sporije varila i da bismo duže ostali siti.

Za sehur treba jesti i masniju hranu, jer se masnoće dosta sporo vare.

Kao i inače, treba izbjegavati mesne prerađevine, margarin, instant supe i ostale pripravke, zašećerene sokove, visokoprerađenu pakovanu hranu. To je sve hrana koja je puna aditiva i trebalo bi je zauvijek izbaciti iz ishrane

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije