Moramo biti drugačiji i bolji: McDonalds najavio velike promjene

Radiosarajevo.ba
Moramo biti drugačiji i bolji: McDonalds najavio velike promjene
/ obs/McDonald's Deutschland Inc.
Najpoznatiji lanac brze hrane u svijetu u posljednjih pet godina imao je dramatično širenje ponude u jelovniku. I pored toga, samo u Sjedinjenim Američkim Državama, McDonalds je registrirao 500 miliona (!) manje narudžbi.

Više nego dovoljan razlog za promjenu strategije. Američki gigant više neće pokušavati privući nove mušterije koji se nikad ili rijetko zaustavljaju u restoranima brze hrane.

Umjesto toga, McDonalds se želi fokusirati na svoje osnovne proizvode – klasične burgere poput Big Maca.

To je najavio je Lucy Brady, potpredsjednik kompanije, na prošlosedmičnom sastanku s investitorima u Chicagu.

"Moramo biti drugačiji McDonalds, ali bolji McDonalds", rekao je top menadžer. 

Razlog za zaokret je i velika anketa provedena među kupcima. Iznenađujući rezultat: Kupci koji su okrenuli leđa McDonaldsu nisu otišli u restorane zdrave hrane nego.... u druge lance brzih jela!


Šta su iz toga zaključili šefovi? Da kupci u McDonaldsu ne žele salate, rolovane sendviče, zobenu kašu ili niskokalorične proizvode.

Stručnjaci su ranije više puta upozoravali McDonalds da se lanac treba fokusirati na svoju osnovnu klijentelu umjesto da ih privlači brigom o zdravlju. Ranije je sličnu strategiju usvojio i najveći konkurent Burger King. 

Steve  Easterbrook, izvršni direktor McDonaldsa, objasnio šta će biti kamen temeljac lanca restorana u budućnosti: 


1. Povratak klasičnog jelovnika: Manje proizvoda, ali hamburgeri različitih veličina – normalan, veliki, veći. Ova klasifikacija primjenjivat će se i na druge klasike poput sendiča od piletine. U isto vrijeme popravit će se kvalitet hamburgera, meso neće biti zamrznuto nego uvijek svježe.

2. Pića će biti jeftinija, prije svega razni kafe proizvodi.

3. Restorani će biti obnovljeni: McDonalds planira uložiti nevjerojatnih 1,1 milijardu dolara u 2.500 svojih restorana. Osoblje više neće biti samo iza pulta i primati narudžbe nego će i služiti mušterije, skoro kao u klasičnim restoranima.

4. Digitalne narudžbe: McDonalds je dosad uglavnom ignorirao mobilne uređaje i aplikacije. Ova strategija se mijenja: Do kraja ove godine kupci će moći naručiti i platiti hamburgere preko svojih pametnih telefona.

5. Kućna dostava: Istraživanje potrošača pokazalo je da mnogi radije jedu kod kuće. McDonalds je već testirao uslugu dostave u Aziji i sada je želi proširiti u SAD-u i Europi. Već je započela suradnja sa Uberom...

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije