Znate li za pravilo ‘15 sekundi‘ u Lidlu?

4
Radiosarajevo.ba
Znate li za pravilo ‘15 sekundi‘ u Lidlu?
Foto: EPA - EFE / Lidl

Jeste li znali za pravilo 15 sekundi u Aldiju, Lidlu, Reweu i Edeki?

Svijet se brzo mijenja, a digitalizacija sve više utječe na naš svakodnevni život. Sve više i više trgovaca pokušava preskočiti taj trend i nudi opsežne usluge.

No, prema mišljenju stručnjaka iz industrije, uvijek se trebaju pridržavati vremenskog ograničenja jer će u protivnom dugoročno vjerojatno izgubiti kupce, piše Fenix magazin.

Sarajevo na kraju aprila: Mnogi provode dan u gradu, a evo ko najviše plijeni pažnju

Sarajevo na kraju aprila: Mnogi provode dan u gradu, a evo ko najviše plijeni pažnju

Kao što pokazuju različite studije, ankete i promatranja supermarketa i diskonta u Njemačkoj - Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju obratiti pažnju na svoje kupce, posebno na blagajni.

Prema rijelima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspjeh ili neuspjeh stacionarne maloprodaje je dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje.

15 sekundi – ne bi trebalo trajati dulje, pogotovo za mlade generacije koje su navikle na brzinu”, rekla je stručnjakinja za trgovinu na njemačkom Institutu za budućnost Theresa Schleicher.

Svato ko stoji u redu i gleda kupce kako mukotrpno zbrajaju svoj sitniš brzo se iznervira. U najgorem slučaju, neće se više vratiti u tu trgovinu.

Plaćanje je važan vrhunac kupovnog iskustva. Bez obzira radi li se o supermarketu, diskontu ili modnoj trgovini.

U Kini je rašireno plaćanje pomoću prepoznavanja lica. “Izraz lica potreban za plaćanje je osmijeh”, rekla je Schleicher predstavljajući svoje izvješće o maloprodaji za 2020. godinu.

Kako bi opstali, trgovci se moraju prilagoditi zahtjevima kupca za sve opsežnijom uslugom.

Lidl završio izgradnju prvog objekta u BiH, čeka se otvorenje

Lidl završio izgradnju prvog objekta u BiH, čeka se otvorenje

To bi moglo uključivati preuzimanje rublja radi čišćenja kao dodatnu uslugu nakon što su namirnice naručene online isporučene, rekla je Schleicher.

Radi se o saradnji s drugim pružateljima usluga i povezivanju usluga. “Konkurencija je bila jučer, danas je riječ o konkurenciji i saradnji u isto vrijeme.”

Zahvaljujući aplikaciji u SAD-u, putnici na aerodromima mogu kupovati i mobilno plaćati neposredno prije polaska avion, a da ne moraju ni koraka napraviti.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Povezano

/ Najnovije