Žene od karijere su loše majke

Radiosarajevo.ba
Žene od karijere su loše majke


Reklamna kampanja koja je htjela da pokaže snagu javnog reklamiranja šokirala je britansku javnost i natjerala na brzu akciju brojne ženske udruge. Desetak hiljada bilborda i postera postavljeno je prije dva dana u javnom prostoru širom Britanije, na autobusima, autobuskim stajalištima, panoima.

Tvorac ove reklamne inicijative je Outdoor Advertising Association koja se kontroverznim porukama poput „Žene od karijere su loše majke“ (Career women make bad mothers) i „Obrazovanje ne pije vode“ (Educashun isn't working) željela obračunati sa online reklamiranjem i sve raširenijom snagom oglasa na Internetu.

Bilborde su kreirali Garry Lace i Robert Campbell iz agencije Beta, a njima i pozivaju ljude da učestvuju u diskusijama na povezanoj web stranici Britainthinks.com. Campbell kontroverzu objašnjava ovako: „Kampanja je kreirana kako bi započela debatu o ovom pitanju, a ne kritikovala poslovne žene, jer bi to bilo potpuno neprikladno i smiješno. Kada posjetite našu web stranicu biće vam jasno da se ne radi ni o kakvom nipodaštavanju.“

Kampanja je izazvala glasnu reakciju udruženja zaposlenih majki čim su se bilbordi pojavili na svjetlu dana, a rezultat njihovog negodovanja bilo je uklanjanje plakata sa spornim natpisom koji su okarakterisale kao šovinistički.

Poznavajući pluralitet britanskog društva, nije teško pretpostaviti da su pomenute rečenice izabrane jedino s ciljem izazivanja burne reakcije. Pitanje je koliko su autori dokazali svoju tezu o moći vanjskog oglašavanja, budući da je cijelu buku napravila kontroverza, a ne marketinška moć bilborda pored ceste.

guardian.co.uk/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije