Sve više kompanija vrši pritisak na uposlenike da se vjenčaju
Nakon što je asocijacija mladih Komunističke partije Kine (CPC), Omladinska liga komunista saopćila da će pružiti podršku onima koji se žele vjenčati, mnoge kompanije su počele vršiti pritisak na svoje uposlenike da započnu bračni život.
List „Global Times“ koji je jedan od zvaničnih medija CPC-a javlja kako je Liga prošle sedmice saopćila da će putem medija govoriti o pozitivnim stranama bračne zajednice.
Mnoge kompanije su nakon ovog obavještenja Lige pokrenule aktivnosti kako bi slobodne uposlenike potakli na brak.
Kompanije vrše pritisak na mnoge uposlenike da prisustvuju programima upoznavanja i odabira pravog partnera koji bivaju održavani u parkovima i stadionima, a kako bi prisustvo bilo što veće, vodi se i evidencija o prisustvu.
S druge strane, mnogi nevjenčani ljudi putem društvene platforme Weibo žale se na to da ih kompanije prisiljavaju na aktivnosti upoznavanja i pronalaska partnera za brak.
Broj nevjenčanog stanovništva u Kini 2015. godine iznosio je oko 200 miliona što su zvaničnici ocijenili zabrinjavajućim.
Na povećan broj ljudi koji nisu u braku izrazitu ulogu igra obrazovanje koje traje dugo vremena, proces pronalaska zaposlenja, sve manja društvena sredina, te finansijske poteškoće.
Na programu upoznavanja održanog u proteklom periodu na stadionu u Anhuiju učešće je imalo oko 10.000 uposlenika kompanija, a već u prvih pola sata 15 ljudi je izjavilo kako je pronašlo „pravog partnera“.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.