Skoro pa nevjerovatno: Hrvatsko pivo duplo jeftinije u Njemačkoj
Posljednjih dana u Njemačkoj se dosta kritički piše o visokim cijenama u Hrvatskoj, naročito o cijenama u ugostiteljskim objektima i na plažama.
Najveći broj kritičkih tekstova imali su bavarski mediji, pogotovo oni iz Münchena, glavnog grada Bavarske iz kojeg veliki broj turista u Hrvatsku putuje automobilima ili kamp kućicama.
Tako je Merkur pod naslovom 'Trend skupoće u Hrvatskoj' napisao kako 'cijene vode i kafe plaše turiste'. Prenoseći pisanje austrijskog portala Kosmo.at Merkur je tako naveo kako su austrijski turisti u Hrvatskoj burger platili oko 45 KM (22 eura), mineralna voda ih je stajala sedam eura, espresso pet, a capuccino šest eura.
Aerodrom Sarajevo uveo nova pravila: Šta se mijenja za putnike?
"Hrvatska nije samo raj za odmor, već i mjesto visokih cijena. Turisti su zgroženi", napisao je njemački novinar iz Merkura.
Danas su njemački mediji otišli i korak dalje pa posredstvom jednog svog čitatelja savjetuju ostale njemačke turiste da pri odlasku u Hrvatsku napune svoje kamp kućice hranom i pićem iz Njemačke. Razlog za takav savjet pokazali su objavom cijene limenke Ožujskog piva koja u trgovini u Njemačkoj stoji oko 1,50KM (0,80 eura), dok u trgovini u Hrvatskoj ista takva limenka stoji malo manje od 3 KM (1,49 eura).
Ovo su cijene u njemačkom Lidlu: Pogledajte koliko koštaju puter, tjestenina, sir...
Premda u objavi ne piše o kojoj se trgovini radi, njemački turist koji putuje u Hrvatsku je napisao kako je cijenu limenke Ožujskog našao u digitalnom letku hrvatskog trgovačkog centra objavljenom na internetu.
U komentarima ispod te objave, njemački čitatelji se ne mogu načuditi kako je to moguće. Kako uz cijenu transporta i sve ostala dadžbine ista limenka piva može biti znatno skuplja u Hrvatskoj nego u Njemačkoj? Kao isti slučaj u komentarima se spominju i cijene vrhunskih hrvatskih vina koja su često znatno jeftinija u Njemačkoj nego u Hrvatskoj.
Odgovor na ova i druga pitanja bi trebali dati hrvatski trgovci koji su, jednako kao i pojedini ugostitelji u nekih hrvatskim turističkim središtima ove godine pretjerali s cijenama.
I za kraj, za one naše čitatelja koji pišu kako ovakvim objavama štetimo hrvatskom turizmu unaprijed ćemo im odgovoriti kako opravdanim kritikama njemačkih i austrijskih turista samo ukazujemo na negativne pojave koje štete hrvatskom turizmu. Istina ne može naštetiti već samo pomoći da hrvatski turizam bude bolje i konkurentniji od turizma u drugim turističkim zemaljama, piše Fenix magazin.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.