Pariz: Najmanja torbica na svijetu prodana za 114.000 maraka
Provokacija je uspjela – najmanja torbičica na svijetu kojom se kreativni kolektiv MSCHF iz New Yorka narugao apsurdnosti potrošačke kulture i trendu luksuznih minijaturnih torbica koje postaju sve manje – prodana je na aukciji za 114.000 maraka.
Sve se odvilo tačno po planu: provokatori su prije dvije sedmice predstavili smanjeni model Vuittonove torbe OnTheGo u fluorescentno zelenoj boji i najavili da će ga ponuditi na prodaju te da će ga zainteresirani moći pogledati kroz mikroskop na netom završenoj Sedmici mode u Parizu.
Mikrotorbica čije su dimenzije 657 x 222 x 700 mikrometara, što je čini manjom od zrna morske soli, prodana je najboljem ponuđaču nakon internetskog nadmetanja na aukciji "Just Phriends" u organizaciji aukcijske kuće Joopiter, čiji je osnivač Pharrell Williams, novi kreativni direktor linije za muškarce kuće - Louis Vuitton.
Običaji: Zašto u ponoć na Novu godinu treba pojesti 12 zrna grožđa?
Unatoč tome, timu MSCHF-a nije palo na pamet tražiti dopuštenje od modnih moćnika za korištenje modela i loga. Zbog nedopuštene upotrebe zaštićenih imena u svojim ranijim rugalačkim projektima, MSCHF se već sudio i sudi s nekim modnim kućama, kao što su Nike i Vans.
Njujorški kreativci tvrde da torba može proći kroz ušicu igle, a izrađena je pomoću dvofotonske polimerizacije - proizvodne tehnologije koja se koristi za proizvodnju 3D plastičnih dijelova u mikrorazmjerima.
Iznenadit ćete se: Predstavljena najmanja ženska torbica na svijetu
Model OnTheGo odabrali su, iako je daleko od minijaturnog, zato što se njegov dizajn - jednostavan pravokutnik s istaknutim monogramom - može čitljivo reproducirati u tako malom mjerilu. Kako piše portal za kulturu i i modu Hunger, Vuittonova je torba gotovo pet stotina puta veća od njene mikroskopske inačice, a budući da stoji između 6000 i 9000 maraka, od nje je i petnaest puta jeftinija. Nije poznato tko je kupac torbičice, kojem nije bio problem toliko se za nju isprsiti, a teško je i zamisliti što će s njom raditi, piše Gloria.
Kevin Wiesner, glavni kreativni direktor MSCHF-a, prije prodaje je izrazio nadu da će kupac loše postupati sa skupocjenom minijaturom, a najdraže bi mu bilo kad bi je netko pojeo.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.