Njemački sud odlučio: Pivo nije ljekovito
"Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg njemačkog suda.
Time je južnonjemačka pivovara Haerla izgubila i na posljednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma "bekoemmlich" pri oglašavanju.
"Bekoemmlich" njemači rječnik definira kao "lako probavljiv", ali se može tumačiti i kao "blagotvoran".
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao "zdrav", a takvo reklamiranje alkoholnih pića nedopušteno je.
U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira "poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda".
Europski sud je već zabranio da se vino reklamira kao "zdravo".
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.