Muškarac izgubio ušteđevinu nakon preuzimanja aplikacije za narudžbu pekinške patke
74-godišnji muškarac izgubio je skoro 51.000 dolara ( 92.764,05 maraka) životne ušteđevine nakon što je prevaren da preuzme aplikaciju za naručivanje pekinške patke, javljaju singapurski mediji.
Stariji muškarac, koji je identifikovan samo kao gospodin Loh, rekao je da ga je privukao dogovor na Facebooku koji nudi 1,5 kilograma pekinške patke za 17,30 dolara (32 marke) uz dodatnih 5 singapurskih dolara, oko 3,60 dolara (6.70 maraka), za troškove dostave, Singapurac objavio je list The Straits Times.
Rekao je singapurskim tabloidnim novinama Shin Min Daily News da će večerati sa svojom porodicom u noći 26. avgusta, a njegov unuk je izrazio želju da proba popularno jelo.
Zimski režim u Pionirskoj dolini: Kako se životinje pripremaju za hladno Sarajevo?
Prodavac na Facebooku je slao Loh glasovne poruke na WhatsApp sa uputstvima da preuzme aplikaciju pod nazivom Grab&Go na svoj telefon, rekao je Loh, prenosi The Straits Times.
Prije nego što je njegova narudžba obrađena, aplikacija je od njega zahtijevala da uplati depozit od 5 singapurskih dolara putem PayNow-a.
Planirala otići na hadž i ušteđevinu stavila u kutiju za keks, to nije bila pametna ideja: Evo zašto
Loh, bivši uvoznik, u početku je bio oprezan prema oglasu i čak je pitao da li je to prevara.
Dobio je odgovor osobe da plati depozit, i da "niko neće biti prevaren" kao i da je "ovo mala stvar", navodi se u izveštaju.
U roku od nekoliko minuta nakon uplate, Lohov ekran telefona je postao crn i više puta se restartovao na 30 minuta, što ga je navelo da u panici posegne za prevarantom, pišu novine.
Lohova supruga je tada shvatila da nešto nije u redu i kontaktirala je njihovu kćerku, koja je navela brata da pozove banku kako bi blokirala račun njihovog oca, prenijela je agencija.
Ali već je bilo prekasno.
Straits Times navodi da je zaposlenik banke rekao porodici da je prevarant podigao Lohov limit transakcije i prebacio oko 42.900 dolara (80000 maraka) sa njegovih tekućih i štednih računa.
"Nisam mogao vjerovati vijestima. Pomislio sam: 'Zašto sam tako glup?'", rekao je Loh za Straits Times.
"Bio sam tako ljut na sebe što su me prevarili za životnu ušteđevinu", rekao je i dodao: "Moja porodica je frustrirana, a na kraju sam se posvađao sa suprugom."
Loh je od tada promijenio telefon i izbrisao aplikacije za Facebook i internet bankarstvo sa svog telefona, objavile su novine.
Nedavni izvještaj singapurske policije otkrio je da je više od 750 korisnika Android uređaja postalo žrtva ove vrste malver prevare u prvoj polovini 2023., što je rezultiralo ogromnim gubicima.
Policija i Agencija za kibernetičku sigurnost Singapura, objavili su zajednički savjet u augustu kako bi povećali svijest o sve većoj učestalosti malware prevara koje utiču na korisnike Androida, prenosi Insider.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.