Loše vijesti za ljubitelje Netflixa: Uvode nove izmjene u pretplati
Popularna platforma Netflix započela je s postupnim povećanjem cijena pretplata u nekoliko zemalja.
Kao razlog navode pad korisnika nakon što su uveli suzbijanje lozinke. Ovaj streaming div za filmove i serije već je proteklih mjeseci podigao cijene u Japanu, dijelovima Europe, Bliskom Istoku i Africi. Sada su promjene u cijenama uvedene i u Italiji te Španiji, čime Netflix nastoji održati stabilan rast prihoda u uslovima sve jače konkurencije na tržištu.
U najnovijem izvješću, firma je objavila da je između jula i septembra uspjela pridobiti 5,1 milion novih pretplatnika, što je iznad očekivanja, ali ujedno predstavlja najmanji rast u posljednjih godinu dana. Prema izvještaju BBC-a, unatoč ovom porastu, Netflix je pod sve većim pritiskom da pokaže investitorima na koji će način nastaviti rasti u budućnosti. S obzirom na već golem broj korisnika diljem svijeta, pronalaženje novih pretplatnika postaje sve izazovnije.
Zlatko Lagumdžija: "Ubijanja se nastavljaju, ne oružjem, već riječima i poricanjem genocida"
Posljednji put kada je Netflix suočen s usporavanjem rasta, 2022. godine, firma je uvela mjere za zaustavljanje dijeljenja lozinki i predstavila novu opciju streaminga s oglasima. Ove mjere donijele su značajan porast broja korisnika, pri čemu je Netflix pridobio više od 45 miliona novih članova od tada, a sada broji 282 miliona pretplatnika širom svijeta. Analitičari predviđaju da će oglasi postati ključan izvor prihoda za Netflix u budućnosti, ali firma je upozorila da se pravi učinak od oglašavanja ne očekuje do sljedeće godine.
Unatoč tome, Netflix se može pohvaliti rastom prihoda od 15 posto u razdoblju između jula i septembra, u usporedbi s istim periodom prošle godine, te je dosegnuo impresivnih 9,8 milijardi dolara (17.62 milijardi KM). Istodobno, dobit je skočila s 1,6 milijardi (2.88 milijardi KM) na 2,3 milijarde dolara (4.14 milijardi KM). Posljednje povećanje cijena pretplata Netflix je proveo u Velikoj Britaniji i SAD-u 2023. godine, ali to je zahvatilo samo određene planove, dok cijena popularnog "standardnog plana" bez oglasa ostaje nepromijenjena još od 2022. godine. Netflix često koristi manje zemlje kao testna tržišta za uvođenje novih cijena prije nego što ih implementira na većim tržištima poput SAD-a i Velike Britanije, piše Večernji list.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.