Kako postati miljenik šefa, ne radeći ništa

Radiosarajevo.ba
Kako postati miljenik šefa, ne radeći ništa



George Costanza, lik iz TV serije Seinfield, čovjek je koji se iz problema izvlači na najnevjerovatniji način. Za sve neradnike ovoga svijeta napisao je vodič „Uredska pravila“ u kojima pojašnjava kako bi se trebao ponašati tipičan zaposlenik koji želi postati šefov miljenik.

1. Ne hodajte firmom bez dokumenta u ruci
Ljudi s dokumentima u ruci izgledaju kao zauzeti djelatnici koji žure na sastanak. Ljudi praznih ruku izgledaju kao da idu u kantinu. Oni koji nose novine izgledaju kao da idu na toalet. Na kraju radnog vremena ponesite hrpu papira tako da stvorite dojam da „posao nosite sa sobom kući“.

2. Budite uz kompjuter - izgledat ćete zaposleno
Kad god ste za računalom, običnom promatraču izgleda kao da radite. U stvarnosti možete surfati, čitati privatne mailove, chatati i raditi hrpu stvari koji nemaju baš nikakve veze s vašim poslom. Kada vas šef uhvati (a kad-tad će vas uhvatiti) najbolji izgovor vam je da kažete kako sami proučavate mogućnosti nekog novog softvera i na taj način stvarate uštedu za tvrtku jer vas ne moraju slati na neki informatički tečaj.

3. Neuredan radni prostor
Top management nije impresioniran urednošću vašeg stola. Uredan stol daje dojam da niste baš predani u poslu. Natovarite oko sebe hrpu papira. Promatraču su prošlogodišnji predmeti i spisi isti kao i današnji; količina papira je ono što je važno. Ako znate da vam netko dolazi vezano za dotični predmet, zakopajte ga negdje u sredinu tih silnih papira, kako bi dali dojam, dok ga pred njim/njom tražite, da ste zatrpani poslom.

4. Nikad se ne javljajte na telefon ako imate govornu poštu
Ljudi vas nikad ne zovu jer vam žele učiniti neku uslugu – zovu vas jer žele da odradite nešto umjesto njih. Dakle, sve pozive preusmjerite na govornu poštu. Ako vam netko ostavi poruku s nekim zahtjevom odgovorite mu tokom pauze za ručak kada znate da ga/je nema u uredu – tako stvarate dojam da ste vrlo zaposleni i savjesni. Ako se uhodate u ovoj metodi povećat ćete izglede da će vas pozivatelj jednostavno isključiti iz mogućnosti rješenja svojih problema. Najljepša poruka koju ćete ubuduće moći čuti na svojoj automatskoj sekretarici bit će: "Zanemarite moj zadnji poziv, u međuvremenu sam riješio stvar".

5. Izgledajte kao da ste u stresu i stalnoj žurbi

Prema Georgeu Costanzi, izgled kao da ste u stresu i stalnoj žurbi, vašim nadređenima šalje poruku da ste silno zaposleni i da jednostavno nemate vremena ni za što drugo.

6. Idite kući uvijek nakon šefa
Uvijek idite s posla kasno, pogotovo ako je šef još tu negdje. U međuvremenu možete listati časopise koje do sada još niste stigli pregledati. Ako već i morate ići prije, u svakom slučaju prođite kraj šefovog ureda. Uz to pomaže i slanje mailova šefovima izvan radnog vremena, tokom vikenda, blagdana i sl. Pritom nije bitno koliko je mail važan ili hitan, važno je samo kada je poslan...

7. Glasno uzdišite radi efekta
Ponekad glasno uzdahnite kad su ljudi oko vas, kako bi pretpostavili da vas nešto opterećuje.

8. Strategija zatrpavanja
Velike hrpe papira na vašem stolu nisu dovoljne. Posložite i knjige po podu oko vašeg stola… uvijek ih možete posuditi u knjižnici. Osim toga, možete se poslužiti brošurama, raznim stručnim priručnicima i sličnom literaturom.

9. Poradite na vokabularu
Proučite nekoliko informatičkih časopisa i usvojite neke stručne termine, koje ćete prosipati pred nadređenima. Zapamtite da nije važno da li vas razumiju, nego da zvučite impresivno.

10. Nikako ne šaljite link na ove savjete svom šefu!

it_infonews.com/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije