Kako je Beč smanjio saobraćaj motornih vozila?

1
Fena
Kako je Beč smanjio saobraćaj motornih vozila?
Foto: Pixabay / Beč, Austrija

Gradske vlasti austrijske prijestolnice su prije godinu dana uvele jedinstven gradski sistem naplate parkiranja, čime je praktično ukinut besplatni parking.

U proteklih dvanaest mjeseci smanjen je kako intenzitet saobraćaja tako i broj automobila sa stranim registarskim tablicama.

Veličina površine za parkiranje kojom grad upravlja se udvostručila. Za ovaj korak gradske vlasti su se odlučile zbog pretrpanih parking mjesta na granici naplatne zone.

CIK: 49 političkih stranaka nije podnijelo godišnji finansijski izvještaj, uputit će im urgenciju

CIK: 49 političkih stranaka nije podnijelo godišnji finansijski izvještaj, uputit će im urgenciju

"Proširenjem naplate parkiranja na cijeli Beč, bez izuzetka, oslobodilo se dosta prostora na javnim površinama, a značajno su smanjeni prigradski saobraćaj i saobraćajne gužve zbog potrage za slobodnim parking mjestom. To znači da sada imamo više prostora za projekte ozelenjavanja ili za biciklistički saobraćaj", objašnjava Ulli Sima, članica gradske vlade zadužena za mobilnost.

Oslobođene površine svakako žele ustupiti i pješacima. Ekspanzija plaćenog parkinga je posebno pogodovala perifernim gradskim općinama poput Floridsdorfa i Donaustadta.

U općini Floridsdorf, na primjer, sadnjom 18 novih stabala i 450 kvadratnih metara novih zelenih površina isplaniran je klimatski prihvatljiv redizajn ulice, a susjedna općina Donaustadt će izgraditi ukupno 16 kilometara novih biciklističkih staza.

U Floridsdorfu je, na primjer, iskorištenost parking mjesta sa 98,1 posto opala na 29,6 posto, a udio automobila koji ne nose bečke registarske oznake za dvije trećine. Sve to uprkos porastu stanovništva za pet posto. U Donaustadtu je iskorištenost parking mjesta u prosjeku smanjena za 60 posto, a udio automobila bez bečkih registarskih oznaka za 70 posto. Dok je prije godinu dana 20 posto parkiranih automobila dolazilo izvan grada, ovaj udio je sada pao na 6,2 posto.

Zbog proširenja naplate parkinga gotovo da i nema više automobila iz drugih dijelova Austrije.

Sav prihod od parkinga grad koristi za razvoj javnog prijevoza, saopćio je Eurocomm-PR Sarajevo - Mreža za međunarodnu komunikaciju Grada Beča.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije