Jeste li znali kako prodavnice 'varaju' kupce na Crni petak?
Crni petak je postao popularan svugdje po svijetu te većina ljudi jedva čeka da nešto uzme na popustu. Ipak, da li je sve tako sjajno kao što se čini?
Kada otvarate Facebook ili mail pojavljuje se poruka – "popusti do 50 posto!". Otvarate webshop i shvaćate da popusti ustvari iznose 10 ili 20 posto, uz jedan ili samo nekoliko proizvoda čije je cijene prodavnica zaista prepolovila.
I dok će većina stranicu ugasiti, neko se možda odluči uzeti proizvod iako je mislio da će akcija biti veća ili će nastaviti tražiti po istoj prodavnici i za sebe pronaći nešto drugo. Takvi natpisi, kojima prodavnice privlače kupce, graniče s lažnim oglašavanjem i obično su vezani uz proizvode s veoma visokim cijenama.
Upozorenje meteorologa građanima Bosne i Hercegovine: 'Slijedi nam burnih 24 sata, spremite se'
Tako vam popust od 10 posto na proizvod koji, recimo, košta 100 eura (više od 195 KM) omogućava da ga kupite za 90 (175 KM), što i nije neka bombastična ponuda. Skoro sve prodavnice slične akcije imaju i kroz godinu; za Crni petak ipak se očekuje nešto više.
U prvom su planu posljednjih dana prodavnice odjeće. Ko uopšte može pobrojati silne brendove koje prodaju modne marke? Upravo su zbog toga najeksponiraniji, iako se primjeri mogu pronaći i na drugim područjima prodaje. Još ako ne kupujete uživo već online, pa platite poštarinu – koliko je ustvari velik taj popust?
Crni petak američka je ideja koja se kod nas pojavila unazad nekoliko godina. Ali, čini se da bi uskoro bi mogla postati besmislena. Ovakve prakse možemo izjednačiti s varanjem kupaca, jer zbog natpisa koji graniče s obmanjujućim otvaraju webshopove. Ipak, kako tu i tamo neki proizvod zaista bude na popustu od 50 posto, sve je u redu, piše Geek.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.